Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@20:53:33 GMT

درخشش شمشیرباز گیلانی در مسابقات قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۹۲۰

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: محمد رهبری ملی پوش شایسته گیلانی به همراه تیم ملی اسلحه سابر در رقابت های قهرمانی جهان ابتدا حریف اسپانیایی خود را با نتیجه ۴۵ بر ۳۰ شکست داد.

مرتضی ورزلدوست افزود: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در دومین دیدار خود نیز برابر حریفی از چین با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به پیروزی رسید تا به جمع هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: محمد رهبری شمشیرباز گیلانی به همراه تیم ملی برای حضور در جمع چهار تیم برتر جهان باید در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی تیم مجارستان میزبان این دوره از رقابت ها قرار گیرند.
وی بیان کرد: در پایان رقابت های انفرادی نیز، محمد رهبری با صعود به جدول اصلی رو در روی اینور ایلدورم از ترکیه با نتیجه ۱۵ بر پنج پیروز شد و در مرحله بعدی نیز برابر لوکا کاروتلی شمشیرباز شایسته ایتالیایی با نتیجه ۱۵ بر هشت مغلوب شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های انفرادی بخش بانوان و در اسلحه سابر، فائزه رفیعی ملی پوش استان گیلان نتوانست به جدول اصلی راه یابد و در نهایت رتبه ۱۰۳ جهان را کسب کرد.
ورزلدوست یادآور شد: رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان با حضور زبده ترین شمشیربازان سراسر جهان در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است که شمشیربازان حاضر در این مسابقات در اسلحه های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان و در دو قسمت انفرادی و تیمی تا روز یکم مردادماه با هم رقابت می کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان تیم ملی چین روابط عمومی مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

کد خبر 6081608

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا