Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جانعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به هفته طلایی ورزشکاران استان سمنان، بیان کرد: در این هفته مدال‌ها و عناوین قهرمانی متعددی در رشته‌های مختلفی چون تیراندازی، بدمینتون، رزمی، هاکی و … به صورت تیمی و انفرادی برای ورزشکاران استان سمنان کسب شد که مایه افتخار جامعه ورزش است.

وی با بیان اینکه شاه گل این افتخار آفرینی‌ها کسب مقام اول مسابقات تیراندازی میکس جهان توسط جوان مهدی شهری بود، افزود: برای نخستین بار در تاریخ ایران تیم میکس (یک زن و یک مرد در یک تیم) توانستند مقام طلای بازی‌های جهانی را در رشته تفنگ به دست بیاورند که امیر سیاوش ذوالفقاریان افتخار آفرین مهدی شهری به همراه آرمینا صادقیان هم تیمی خود از استان تهران عضو این تیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک قهرمانی پر افتخار برای آسیا

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه این افتخار آفرینی بسیار قابل توجه ورزشکاران کشور و حتی رسانه‌های خارجی قرار گرفت، ابراز کرد: تیم میکس ایران نشان داد که قابلیت‌ها و توانمندی‌های جهانی را در سایه حجاب و اعتقاد و ایمان به خدای یکتا دارا است.

جانعلی با بیان اینکه کسب مدال طلا در مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ اردن توسط غزل سلطانی دیگر افتخار بزرگ ورزش استان سمنان بود، افزود: تیم ملی هاکی ایران با پیروزی قاطع ۱۰ به صفر و با قدرت مقابل قزاقستان و با درخشش حمید نورانیان بازیکن سنگسری خود، قهرمان هشتمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تایلند شد همچنین اسفندیار صفایی سرمربی این تیم نیز اهل مهدی شهر است.

وی همچنین درباره مسابقات رزمی و با بیان اینکه ورزشکار استان سمنان در هفته گذشته مقام قهرمانی رقابت‌های قهرمانی پومسه مردان کشور را از آن خود کرد، گفت: معین عامری در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال رقابت پومسه قهرمانی کشور مدال طلا گرفت.

بازهم درخشش

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان داشت: چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور پومسه مردان از امروز پنجشنبه، بیست و هفتم تیر ۹۸ با حضور ۳۹۸ پومسه رو از ۲۸ استان کشور به میزبانی هیأت تکواندو اصفهان برگزار شد و محمدرضا عزیزی دیگر ورزشکار استان سمنان حاضر در این رقابت‌ها، در بخش انفرادی پومسه ابداعی رده سنی کمتر از ۱۴ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد.

جانعلی گفت: نتایج روز آخر لیگ کاراته وان دختران ایران نیز مشخص شد که طی آن ستایش صفری از سمنان صاحب مدال برنز شد در این رقابت‌ها و در رده سنی جوانان و در وزن ۵۹- کیلوگرم: ستاره صمد پور از آذربایجان رقی اول و جوانا رسولی از کردستان دوم شدند.

وی با بیان اینکه وزنه برداران دختر استان سمنان نیز توانستند برای نخستین بار در کشور مدال بیاورند که این امر موضوعی در خور توجه است، تاکید کرد: غزاله احمدیان ورزشکار مهدی شهری توانست مقام سوم مسابقات وزنه برداری کشوری را به دست آورد.

بدمینتون و افتخار آفرینی دختران

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین گفت: در ادامه این هفته پر خبر و پر افتخار برای ورزش استان سمنان دختران بدمینتون‌باز سمنان در رقابت‌های رنکینگ کشور دوم شدند.

جانعلی بیان کرد: تیم دونفره زیر ۱۷ سال، شامل فاطمه فنایی و حنانه رجبی از استان سمنان در دیدار نهایی نتیجه را به تیم ساره امینیان و کیمیا آزادواری از تهران واگذار کردند و در دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ کشور در سال ۹۸ نایب قهرمان شدند.

وی افزود: تیم‌های دونفره مریم سلطانی و مریم اسماعیل تبار از فارس و زهرا احمدیان و زهرا پورحسن از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک این رقابت‌ها را کسب کردند.

پسران در بدمینتون به دختران باختند

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، گفت: دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران کشور رده سنی زیر ۱۷ و ۱۹ سال در روزهای بیست و ششم تا بیست و هشتم تیر ۹۸ در شهرستان کرمان برگزار شد

جانعلی در ادامه و با بیان اینکه دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران رده سنی نوجوانان و جوانان روزهای بیست و ششم تا بیست و هشتم تیر ۹۸ در سالن اختصاصی بدمینتون شهر سمنان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، تاکید کرد: ورزشکاران پسر استان سمنان در این رقابت‌ها نتوانستند شایستگی‌های خود را نشان دهند.

کد خبر 4672918

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی هاکی ایران آرمینا صادقیان سمنان ورزش و جوانان استان سمنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هفتم لیگ یک کشور به برتری رسید.

روز نخست هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز، ۲۶ فروردین برگزار شد که نفت مسجدسلیمان در خانه با حساب ۲ بر صفر برابر مس شهر بابک به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، نفت با هدایت ابراهیم اشکش با برد امروز، ۵۳ امتیازی شد و اگرچه در همان رده چهارم باقی ماند اما همچنان امیدش برای صعود به لیگ برتر زنده است.

استقلال آبی پوش ملاثانی دیگر نماینده خوزستان در لیگ یک، فردا در دیداری خارج از خانه با خوشه طلایی دیدار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ میرزازاده دومین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • مهمترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی