Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباس شیبک رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: ۲ زن سیستان و بلوچستانی برای شرکت در اردوی تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات جهانی چین دعوت شدند که امیدواریم با موفقیت این اردو را پشت سر گذاشته و در لیست نهایی تیم ملی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فتانه حاتمی در وزن منفی ۶۵ و سپیده شاکریان تالوکار فرم چانگ چوان به این اردو دعوت شده اند که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید با دیگر رقبای خود مبارزه کنند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از پیشرفت‌های خوبی که در ورزش ووشوی این استان رخ داد امروز شاهد آن هستیم که در هر دوره از مسابقات برگزار شده یک یا چند نفر از ورزشکاران این استان در اردوی مسابقات ملی و بین المللی انتخاب و افتخار آفرینی‌های خوبی برای کشور و این منطقه به ارمغان می‌آورند.

وی تصریح کرد: این ورزشکاران از دوم مرداد در آکادمی ووشو ایران تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز خواهند کرد.

شیبک گفت: ووشو کاران سیستان و بلوچستان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان کرد: همچنین ووشو کاران سیستان و بلوچستان در این مدت ۱۷ مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز رقابت‌های جهانی را به گردن آویخته و برای استان افتخارات بزرگ به ارمغان آوردند.

شیبک افزود: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/گ

ووشو کار زن سیستان و بلوچستان در  اردوی تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد

رضا جعفری  اظهار کرد: طرح ملی شهریاران همزمان با سراسر کشور در سیستان وبلوچستان نیز آغاز شد که در نهایت و پس از اتمام مهلت قانونی تعیین شده جهت شرکت، سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان با ثبت ۱۰ هزار و ۸۱۶ ایده و اقدام با مشارکت مردم در رده های بالای کشوری قرار گرفت و در مرحله دوم نیز ۶۷۷ طرح به مرحله داوری رسید که شامل ۴۰۶ ایده و ۲۷۱ اقدام بود.

به گفته دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت، تمامی طرح‌های معرفی شده و قابل قبول پس از داوری مجدداً مورد ارزیابی قرار گرفت و از میان ۶۷۷ مورد تایید شده، ۵۰ مورد شامل ۱۸ اقدام و ۳۲ ایده به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شد.

وی تاکید کرد: از میان این ۵۰ طرح نیز بخش عمده‌ای به حوزه ضعف در زیرساخت‌ها با تعداد ۱۹ مورد بود که در ادامه نیز محور چالش‌های مرزی امنیتی، ورود غیرقانونی اتباع و انواع قاچاق با ۱۵ مورد در رده دوم قرار گرفته است.

جعفری ادامه داد: در بخش‌های بیکاری سوء مدیریت در گسترش صنایع و کم توجهی به ظرفیت‌های طبیعی استان نظیر مرز، دریا، معادن و کشاورزی و مشکلات آبی نیز به ترتیب هفت و ۲ ایده و طرح به ثبت رسید و هفت مورد دیگر مربوط به سایر محورها بود که از سیستان وبلوچستان تایید و به عنوان برتر انتخاب شد.

وی افزود: زود بازده بودن، استفاده از ظرفیت مردم در اجرا و مراحل انجام کار و واسپاری امورات به دست مردم، توجه به وظیفه اصلی دولت که نظارت و پشتیبانی و تسهیل گری است و عام المنفعه بودن و گروهی بودن ایده‌ها و اقدامات به شکلی که شخصی و موردی نباشد جزو شاخصه های اصلی این انتخاب بوده که خوشبختانه جوانان و حلقه‌های میانی سیستان و بلوچستان موفق شدند ۵۰ طرح و ایده برتر را به نام خود ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان
  • بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان
  • خروج یک سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان و ورود دیگری