Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:34:01 GMT

العرب؛ تردیدهای فرمایلن در پاسخ به العربی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۹۶۳

لیگ ستارگان خود را برای استقبال از ستاره ای دیگر از آسمان لالیگا و تیم بارسلونا آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، توماس فرمایلن کاپیتان سابق آرسنال و تیم ملی بلژیک بعد از سه فصل بازی در بارسلونا با اتمام قرارداد خود با کاتالان ها در مسیر کوچ به فوتبال آسیا و حضور در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته است. مشتری این مدافع سرشناس باشگاه العربی دوحه است که تصمیم دارد در کنار پورعلی گنجی ملی پوش ایرانی از این بازیکن کارکشته و سرشناس بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که فوتبالدوستان دوحه از هفته قبل در انتظار استقبال از این ستاره بارسلونا و فوتبال اروپا هستند روزنامه العرب در آخرین گزارش های خود مدعی شد فرمایلن با تردیدهایی در راه موافقت با پیشنهاد سران العربی روبرو و از آنها فرصت بیشتری برای پاسخگویی خواسته است. بنا به نوشته این روزنامه اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تکلیف فرمایلن با العربی تا پایان این هفته مشخص خواهد شد.

 

توماس فرمالن

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین هادی چوپان که اخیرا قهرمانی در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس را کسب کرده، در سفر اخیر خود به شیراز، به دیدار غلامحسین پیروانی رفت. چوپان که اهل استان فارس است، با افشین پیروانی، برادر غلامحسین پیروانی و مدیر تیم پرسپولیس هم دیداری داشت.

کد خبر 846206 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس