Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در دیدار مدیران رسانه استان قزوین که در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه هیچ گاه جناحی نبوده و از این پس هم جناحی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هر کس که دل به ساحت انقلاب اسلامی بسته است در دایره نماز جمعه قرار دارد و در تشکیلات نماز جمعه قرار می‌گیرد، افزود: نماز جمعه منادی وحدت است و تمامی مومنان که ارادت به اهل بیت (علیهم الاسلام) و مقدسات مذهبی و انقلابی دارند می توانند در نماز جمعه خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: اگر ما بخواهیم جامعه به تمدن برسد باید از تقوای فردی عبور کرده و به تقوای اجتماعی برسند که فلسفه نماز جمعه رسیدن به تقوای اجتماعی است.

فاطمی نسب با اشاره به چهلمین سالگرد برپائی نماز جمعه در جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: استان قزوین در طول این چهل سال روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کرده است و در این بین آیت الله موسوی شالی و آیت الله باریک بین در این زمینه نقش ویژه تری داشته اند و این دو بزرگوار به لحاظ معنوی حق زیادی بر گردن مردم دارند.

وی تصریح کرد: برای چهلمین سال برپائی نماز جمعه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است که امیدواریم توسط رسانه ها بازتاب مطلوبی داشته باشد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: رسانه ها در تبیین اهمیت نماز جمعه نقش بسزایی دارند و امیدواریم بتوانیم از نظرات و سخنان کارشناسی شده آنها در زمینه نماز جمعه به نحو احسن استفاده کنیم.

در این جلسه آقایان موسوی به نمایندگی از روزنامه ولایت، جباری به نمایندگی از خبرگزاری مهر، کاظم پور به نمایندگی از خبرگزاری تسنیم، خرم نیا به نمایندگی از خبرگزاری فارس، حسینی به نمایندگی از خبرگزاری حوزه و سرکار خانم عبدالهی به نمایندگی از خبرگزاری ایسنا به بیان نکته نظراتی در زمینه تقویت نهاد نماز جمعه پرداختند.

در انتهای این برنامه منشور قرارگاه مطالبه گری آدینه ظهور توسط حجت الاسلام فاطمی نسب و نمایندگان اصحاب رسانه رونمایی شد.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران - ۷ اردیبهشت ماه - به امامت سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری تهران و فرمانداری تهران.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، گلچینی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمین، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی پیرامون جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است. علاقمندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح