Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حج و زیارت استان بوشهر گفت: نخستین کاروان زائران حج تمتع استان بوشهر ، بامداد امروز فرودگاه بوشهر را به مقصد جده عربستان ترک کردند. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

حسین ویسه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه نخستین گروه زائران خانه خدا از فرودگاه بوشهر عازم جده شدند اظهار داشت: نخستین گروه از زائران خانه خدا شامل 230 نفر از کاروان‌های بوشهر، گناوه و دیلم ساعت 5 بامداد از فرودگاه بین‌المللی بوشهر به جده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حج و زیارت استان بوشهر از اعزام 943 زائر خانه خدا از استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امسال 818 زائر خانه خدا استان بوشهر و 92 زائر هرمزگانی به همراه 23 نفر از عوامل به چهار پرواز از فرودگاه بوشهر برای شرکت در کنگره جهانی حج تمتع عازم جده می‌شوند.

وی با بیان اینکه دومین پرواز زائران حج تمتع، ساعت 6:05 دقیقه صبح فردا اول مرداد از فرودگاه بوشهر به عربستان اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: در دومین اعزام زائران خانه خدا 250 نفر از شهرستان‌های تنگستان، دشتی و دشتستان شرکت دارند.

ویسه از اعزام سومین پرواز از طریق فرودگاه بوشهر در ساعت 12:35 دقیقه فردا خبر داد و بیان کرد: در سومین کاروان زاوران خانه خدا از استان بوشهر 229 نفر از شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و بوشهر شرکت دارند.

معاون حج و زیارت استان بوشهر با اشاره به اینکه چهارمین و آخرین پرواز ساعت 22:40 دقیقه سه‌شنبه انجام می‌شوند گفت: در این پرواز 234 زائر خانه خدا از کاروان اهل تسنن عسلویه، نخل تقی و استان هرمزگان حضور دارد.

اعزام زائران حج تمتع 98 آغاز شد آغاز اعزام حجاج خراسان جنوبی از فرودگاه بین‌المللی بیرجند اعزام نخستین گروه حجاج ایرانی به سرزمین وحی- گلستان

وی با بیان اینکه زائران استان بوشهر مدینه بعد هستند و زمان بازگشت آنان اول شهریور اعلام شده است تصریح کرد: پرواز‌های اعزام زائران خانه خدا از استان بوشهر به عهده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه انجام شد. - اخبار استانها -

محمود امانی‌بنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: اعزام زائران عمره مفرده از امروز (3 اردیبهشت‌) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از سرگرفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی افزود: نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت 15 و 40 دقیقه امروز به عربستان اعزام ‌شد.

امانی‌بنی از پیش‌بینی تمام تمهیدات برای عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده درحالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی 9 سال متوقف شده بود.

340 زائر حج عمره مفرده کشور از خراسان رضوی هستند

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی نیز در جمع خبرنگاران در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: با توجه به تعطیلی 9 ساله حج عمره،با رایزنی‌های سازمان حج و زیارت کشور مقرر شد که حدود 5 هزار زائری که سال گذشته ثبت نام کردند و موفق به اعزام نشدند، به ترتیب واریز وجه و ثبت نامی که انجام شده است در بازه زمانی 3 تا 13اردیبهشت سال 1403 به مکه مکرمه اعزام شوند.

حجت الاسلام مهدی شجاع افزود: 7درصد زائران حج عمره مفرده در کشور معادل 340 زائر سهم خراسان رضوی است که این زائران در قالب 4کاروان 85 نفره به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

وی گفت: دو کاروان از زائران امروز سوم اردیبهشت و دو کاروان دیگر 13 اردیبهشت به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • ساعاتی پیش انتظار ۹ ساله عمره به پایان رسید؛ پرواز زائران به سوی سرزمین وحی
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند