Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@12:30:37 GMT

جدیدترین دستگاه‌های سنجش فشار خون

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۲۰۳

جدیدترین دستگاه‌های سنجش فشار خون

دستگاه‌های سنجش فشار خون به آسانی با ساعت هوشمند اپل همگام می‌شود و امکان کنترل ضربان قلب و فشار خون را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگر شما نیز جزء مبتلایان به فشار خون بالا هستید، حتما می‌دانید که کنترل‌کردن روزانه فشار خون امری بسیار ضروری‌ است. با استفاده از یک ساعت اپل شما می‌توانید فشار خون خود را به آسانی در منزل اندازه‌گیری کنید اما این ساعت‌ها به گونه‌ای طراحی نشده‌ است که به تنهایی قادر به اندازه گیری فشار خون باشد، بلکه برای انجام این کار، وسایل و دستگاه‌هایی باید به آن‌ها متصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب برنامه سلامت (Health app) روی گوشی اپل، روش خوبی برای همگام سازی اطلاعات فشار خون کاربر روی دستگاهی است که همیشه همراه اوست. در ادامه به معرفی بعضی دستگاه‌هایی که برای اندازه گیری فشار خون با برنامه سلامت ساعت اپل ،همگام‌سازی می‌شود، می‌پردازیم:

Omron Evolve Wireless

مانیتور اندازه‌گیری فشار خون بی‌سیم Omron Evolve با برقراری ارتباط با ساعت اپل و از طریق بولوتوث، فشار خون کاربر را به صورت دقیق به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش است که مقدار فشار خون را نشان می‌دهد. بنابراین نیازی نیست که به صفحه ساعت خود نگاه کنید. قیمت مانیتور  هوشمند ۹۰ دلار ارزیابی شده است.

Withings Wireless

شما می‌توانید مانیتور فشارسنج بی‌سیم Withings را از طریق بولوتوث با ساعت اپل خود همگام‌سازی کنید. این مانیتور تمامی اندازه‌گیری‌های قبلی شما را نیز ثبت می‌کند. مانیتور بی‌سیم Withings این قابلیت را دارد که ضربان قلب کاربر را نیز بسنجد و به اطلاع فرد برساند. قیمت این دستگاه ۱۰۰ دلار است.

QardioArm Wireless

دستگاه بی‌سیمQardiom  دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است و قابلیت اندازه‌گیری مینیمم و ماکسیمم فشار خون و همچنین ضربان قلب کاربر را دارد. این مانیتور می‌تواند ضربان قلب نامنظم را تشخیص دهد و به اطلاع فرد برساند. مانیتور Qardiom  همانند دیگر دستگاه‌ها، از طریق بولوتوث به ساعت اپل کاربر متصل می‌شود. قیمت این دستگاه ۹۹ دلار ارزیابی شده است.

iHealth Feel Wireless

مانیتور هوشمند بی‌سیمiHealth Feel  این قابلیت را دارد که تا حدود ۲۰۰ داده را در خود ذخیره کند و فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را از طریق بولوتوث و همگام‌سازی با ساعت اپل، به نمایش بگذارد. قیمت این دستگاه  ۱۰۰ دلار است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اپل اپل واچ تازه های تکنولوژی ساعت هوشمند فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصاویر از اجرای سد فینسک سمنان

سد فینسک به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردم شهرستان‌های مرکزی استان سمنان برای تأمین آب شرب است که با وجود تصویب ردیف اعتباری برای آن از سال ۱۳۹۸، اجرای آن با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است.

جدیدترین تصاویر از اجرای سد فینسک سمنان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070909 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • جدیدترین تصاویر از اجرای سد فینسک سمنان
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • درمان افسردگی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا