Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در تذکری در پاسخ به اظهارات روز گذشته جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام که خطاب به وی بیان کرده بود شما چه کاره هستید که به وزیر، رییس جمهوری و نماینده مردم می‌تازید و ما را غیرانقلابی خطاب می‌کنید. زمانی که اجداد، بستگان و فامیل شما از افغانستان به ایران حمله می‌کردند، ما از ایران دفاع می‌کردیم، گفت: روزی که برای تشکیل مجلس به مرقد امام رفتیم، آخر صف نشسته بودم، کسی آمد کنار من نشست و گفت من رحیمی هستم، گفتم کدام رحیمی، که گفت رحیمی نماینده تربت جام؛ گفتم بفرماییدکه گفت آقای کریمی همه از شما می ترسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خطاب به وی گفتم چرا می ترسند، گفت همه می گویند کریمی اگر به کسی گیر بدهد تا موتورش را پیاده نکند او را رها نمی کند، گفتم این اشتباه است اگر بگویند مردم به کسی گیر بدهند، موتورش را پیاده می کنند درست است، اگر بنده را هم دست آموز و پرورش یافته این مکتب می دانند حرف بی ربطی نیست.

وی افزود: حرف دیروز آقای رحیمی این بود که من عین آن را می آورم ما چه کاره مملکت هستید که به رییس جمهوری، وزیر و حالا به نماینده مردم گیر می دهید، به شهر تربت جام آمده و به مردم گفتید که نماینده شما انقلابی نیست نامه جمع کنید که رد صلاحیت شود.

نماینده مشهد ادامه داد: اول اینکه من و شما از وزیر و رییس جمهور سوال می کنیم، به کسی ربط ندارد، این وظیفه قانونی ما است؛ اوضاع کشور نیز اینطور دچار بحران شده است و ما باید به وظیفه عمل کنیم، ولی اینکه بنده به تربت جام به دعوت ستاد یادآوره شهید تزار انقلاب «اکبر دهقان» -که اولین نماینده شهرستان تربت جام در مجلس شورای اسلامی بود- آمدم، به من گفتند که در مورد نماینده تراز انقلاب صحبت کنم و تمام صحبت های آن اجلاس را در فضای مجازی گذاشتم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: من در آن اجلاس از هیچ مسئوول و نماینده ای اسم نبردم و حتی به نماینده آنجا اشاره نکردم؛ بر اساس معیارها و ملاک هایی که ولی امر مسلمین حضرت امام از نمایندگان می خواهند که به وظایف خود به خصوص در نطق ها عمل کنید، سخن گفتم.

وی افزود: من در آنجا گفتم «نماینده ای از تریبون مجلس آمد و اتحاد جماهیر شوروی و فروپاشی آن را به فروپاشی جمهوری اسلامی تطبیق داد و گفت که خیابان های مسکو تکه تکه شد چون شکم مردم آنها گرسنه بود» در حالی که امام فروپاشی جمهوری اسلامی را ناشی از مقابله آن اتحادیه با دین می دانستند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: این حرف بنده در همه جا است، من در شیراز هم در جمع مردم این حرف را گفتم؛ نماینده ای که از جریان باستان و باستانگرایی دفاع کند در حالی که در جمهوری اسلامی ما حق نداریم جز اینکه برای اسلام خرج کنیم کاری دیگری انجام دهیم.

ادامه دارد…

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر، درپی حمله عملیات غرورآفرین «وعده صادق» توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، حجت الاسلام قاسم روانبخش، محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی بیانیه مشترک صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی و پهپادی به مواضع رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل، پاسخی محکم به جنایت اخیر علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بود. این اقدام مدبرانه و حکیمانه نشان داد نظام مقتدر اسلامی حقوق ملت خود را با هیچ‌کس و هیچ چیز معامله نخواهد کرد. برکات این اقدام شجاعانه محدود به ساحت امنیتی و نظامی نبود و به‌حق باعث افزایش قدرت نرم نظام اسلامی شد و توانست با ارتقای عزت دینی و اعتماد به نفس اسلامی، موجی از شادی و سرور را در جهان اسلام ایجاد کند و دل خانواده‌های شهدا را شاد کند.

اقدام اخیر جمهوری اسلامی کاملاً هوشمندانه و با در نظر گرفتن همه ابعاد درگیر اتخاذ و اعمال شد. در جریان اجرای این سیلی سخت، دیپلماسی و میدان کاملاً هماهنگ عمل کردند و متجاوز به خاک و حریم جمهوری اسلامی را به خاک سیاه نشاندند. این اقدام بی‌نظیر یا کم‌نظیر پیام‌های مهمی برای دولت‌های بزرگ و کشورهای منطقه که بعضاً دل‌بسته به مقامات بیگانه هستند داشت و به آنها نشان داد که اسرائیل علی‌رغم حمایت تام آمریکا و با داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی نتوانست در برابر سیلی سخت جمهوری اسلامی مقاومت کند و قطعاً چنین رژیم سست‌عنصر و بی‌خاصیتی نه‌تن‌ها قابل اتکا نیست بلکه اتکا به آن در شرایطی که در حال سقوط به دره زوال است چیزی جز اقدامی نابخردانه نیست و از این رو قطع رابطه با این رژیم نامشروع بیش از گذشته ضروری است.

کشورهای بزرگ و به‌اصطلاح ابرقدرت نیز به علم الیقین می‌دانستند و بعد از دریافت این سیلی سخت به عین‌الیقین فهمیدند که در برابر اراده قوی یک ملت نمی‌توانند بایستند و «دوران بزن در رو تمام شده است».
یوم‌الله ۲۶ فروردین نه‌تن‌ها معادلات منطقه بلکه بر معادلات جهانی نیز اثرگذاشت و امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در منطقه‌ای حساس از قاره کهن شناخته شده است و طبیعتاً در لایه سیاسی و روابط خارجی باید به طرف‌های مقابل فهماند که مناسبات خود را نسبت به این ملت عزیز و شریف بر اساس معادلات جدید تغییر دهند و دست از توطئه‌ها بردارند و یقیناً فهمیده‌اند که اگر گرفتار اشتباه محاسباتی جدیدی شوند با انتقام سخت‌تری مواجه خواهند شد.

امیدواریم این رژیم منحوس درس لازم از این ماجرا را گرفته باشد و از ادامه جنگ و گسترش ناامنی در منطقه دست بردارد و گرنه با خشم انقلابی ملت ایران و ملت‌های منطقه مواجه خواهد شد. در پایان ذکر این نکته ضروری است که جنگ فکری و روانی در ساحت رسانه‌ای در شدیدترین وجه ممکن در جریان است و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تشکیل کانون‌های فراگیر و اصرار ایشان بر «جهاد تبیین» که متأسفانه آن گونه که شایسته است مورد توجه اولیای امور قرار نگرفته، لازم‌الاجرا و حیاتی است. امید است مراکز مسئول به‌ویژه حوزه‌های علمیه بیش از گذشته در این مسیر به مجاهدت مؤثر بپردازند و گامی در جهت تحقق جامع فرمایش ولی‌فقیه بردارند.

کد خبر 6079713

دیگر خبرها

  • خط و نشان ایران برای کشور‌های عربی منطقه | پایگاه خود را در اختیار اسرائیل قرار دهید، پاسخی سخت خواهید گرفت
  • خط و نشان یک نماینده برای اردن: با اسرائیل همراهی کردید، حتماً پشیمان خواهید شد /اسرائیل با دُم شیر بازی نکند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»