Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفیسه گل شیرازی، رئیس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: مهم‌ترین رکن ویژه برنامه " بفرمایید بازی" اموزش بازی‌های فکری به خانواده‌ها است که آن‌ها را به انجام آن بازی در همان زمان تشویق می‌کنند.

او با اشاره به اینکه "بفرمایید بازی" هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در دو فاز حاشیه زاینده رود و پارک‌های بزرگ سطح شهر اصفهان برگزار می‌شود افزود: این برنامه یکی از مجموعه بازی‌های اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ویژه تابستان است و تا یکم شهریورماه نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در "بفرمایید بازی"، گروه بازی یادشده تعداد ۲۰ کوله پشتی همراه دارند که این کوله‌ها را در فاز اول به حاشیه زاینده رود و در فاز دوم به پارک‌های بزرگ شهر حمل می‌کنند و و به هریک از خانواده‌هایی که روی حصیر نشسته اند یک کوله داده و بازی‌های فکری موجود در کوله‌ها را به آن‌ها آموزش می‌دهند، سپس خانواده‌ها یک ساعت فرصت دارند تا بازی کنند. بعد از زمان یک ساعت، کوله پشتی‌های محتوی بازی‌ها به خانواده دیگری داده می‌شود و این برنامه ادامه پیدا می‌کند.
گلشیرازی تصریح کرد: «زنگ تفریح» نیز عنوان یکی دیگر از بازی‌های درحال اجرا در تابستان امسال است که از سوی اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درحال برگزاری بوده و هر هفته جمعه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در باغ فدک با انواع بازی‌های فکری و بازی‌های جنبشی حرکتی میزبان شهروندا ن است.
او افزود: در برنامه"زنگ تفریح" گروه بازی اداره تفریح در باغ فدک حضور دارند و ایستگاه به ایستگاه چیدمان شده و بازی‌ها با هدایت آن‌ها برگزار می‌شود، به این ترتیب که بازی‌های جنبشی حرکتی هم آموزش و هم حالت مسابقه دارد و بازی‌های فکری نیز به صورت گروه‌گروه به خانواده‌هایی که در باغ فدک حضور دارند ارایه شده و ضمن آموزش، ساعتی را با بازی‌های فکری سپری خواهند کرد. جشن زنگ تفریح نیز در کنار این برنامه از سوی شهرداری منطقه هفت در محل باغ فدک بعد از ساعت ۲۱ میزبان شهروندان خواهد بود.
انتهای پیام/ی  
باغ فدک میزبان "زنگ تفریح"

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین فرستنده رادیو در ایران، ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ با نام «رادیو تهران» گشایش یافت.

رادیو فرهنگ به مناسبت هشتاد و چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران ویژه برنامه «صدای ماندگار» را از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو روانه آنتن می‌کند.

این‌ برنامه که ساعت ۱۵ پخش می‌شود به طور ویژه به روز رادیو اختصاص داده و ضمن گرامیداشت یاد پیشکسوتان حوزه صدا در بخشی به شاعرانی که با رادیو همکاری داشتند می‌پردازد.
برنامه سرزمین من از گروه تاریخ و اندیشه نیز ساعت ۱۳ روز چهارم اردیبهشت به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، به مناسبت هشتادو‌چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران، با بازگویی خاطرات پیشکسوتان رادیو، میزبان حسن خجسته از معاونان اسبق رادیو و همچنین برنامه سازان قدیمی همچون رضا خضرایی ، مریم نشیبا و... است.

در این برنامه از هر یک از پیشکسوتان عوامل برنامه سازی رادیویی دعوت می‌شود تا از خاطرات رادیویی خود بگویند.
در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» که ساعت۶:۳۰ به تهیه کنندگی مریم مقدسی از گروه کتاب و جامعه رادیو فرهنگ پخش می‌شود بخشی به معرفی پیشکسوتان صدا اختصاص دارد و در «هفت کوچه» نیز به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد که ساعت ۹ صبح پخش می‌شود از برنامه‌های قدیمی رادیو صحبت می‌شود.

همچنین گروه ادب و‌هنر برنامه هفت اقلیم را که از ساعت ۱۶ با موضوع هنر و رادیو روانه آنتن می‌کند، به گرامیداشت تاسیس رادیو در ایران اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس