Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد بازرسی پزشکی قانونی خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: سنجش میزان رضایتمندی از خدمات پزشکی قانونی خراسان رضوی از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی به مراجعان از بهمن سال گذشته به عنوان آزمایش کشوری در این استان آغاز شده است.
دکتر ناصر غروبی افزود: بدین ترتیب تمامی مراجعان بخش معاینات سرپایی که بخش زیادی از پرونده های ارجاعی به پزشکی قانونی را در خراسان رضوی را تشکیل می دهند اطلاعات لازم را در قالب پیامک بر روی خط ارتباطی دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۶ هزار پیامک برای مراجعان به بخش معاینات بالینی در خراسان رضوی ارسال شده است که علاوه بر درج مبلغ پرداختی و شماره پرونده هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت بدین طریق قابل طرح است و کارشناسان این واحد با تک تک افرادی که به پیامکها پاسخ می دهند تماس می گیرند.
رئیس دفتر رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد بازرسی پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: بررسی این پیامک ها نشان می دهد که در این مدت بیش از ۲۰۰ نفر از مراجعان به پیامکهای اطلاع رسانی پاسخ داده اند که اعتراض به هزینه ها و زمان بر بودن فرآیندها مهم ترین شکایت آنها بوده است.
غروبی افزود: ۵۰ مورد از این تعداد رضایتمندی خود از خدمات ارائه شده را به وسیله پیام تشکر ابراز کرده اند و در هفت مرکز شامل صالح آباد، تایباد، سرخس، فریمان، نقاب، کلات و چناران هیچ شکایتی ثبت نشده است.
وی ادامه داد: ۶۷ خدمت توسط پزشکی قانونی خراسان رضوی به مراجعان ارائه و هزینه خدمات هر ساله توسط ریاست قوه قضاییه تعیین می شود.
سالانه ۱۵۰ هزار نفر به پزشکی قانونی خراسان رضوی مراجعه می کنند و موضوع نزاع ۳۰ درصد از کل مراجعات به پزشکی قانونی را در این استان تشکیل می دهد.
خدمات سازمان پزشکی قانونی خراسان رضوی در استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی از طریق چهار مرکز فعال پزشکی قانونی در مشهد و ۱۸ مرکز در دیگر شهرستانهای این استان به عموم مردم ارائه می شود.

۳۰۲۷/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی