Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن بستانی اظهار داشت: منشأ گرد و غبار امروز زاهدان بیابان‌های اطرف سیستان و بلوچستان است که علاوه بر مرکز استان شعاع دید افقی در میرجاوه و بم را نیز به شدت کاهش داده است.

وی با بیان اینکه هم اینک شعاع دید افقی در شهرهای نصرت آباد و بم، ۵ هزار متر است افزود: نفوذ گردوغبارهای ناشی از بادهای ۱۲۰ روزه به میرجاوه نیز شعاع دید افقی در این شهر را به ۶ هزار متر کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی فرودگاهی زاهدان با بیان اینکه تا صبح امروز بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسیده است، گفت: هم اینک میانگین ۱۰ دقیقه‌ای سرعت وزش باد در زابل ۷۲ کیلومتر بر ساعت بوده که شعاع دید افقی را به هفت هزار متر کاهش داده است.

وی ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های عددی انتظار می‌رود وزش بادهای شدید ۱۲۰ روزه همچنان در شمال استان ادامه داشته باشد.

بستانی افزود: انتظار می‌رود گردوغبار ناشی از وزش این بادها ظهر و بعداز ظهر به برخی نواحی مرکزی و نوار شرقی سیستان و بلوچستان نفوذ کند و شعاع دید افقی در این مناطق را کاهش دهد.

کد خبر 4672964

منبع: مهر

کلیدواژه: زاهدان هواشناسی سیستان و بلوچستان طوفان شن طوفان سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور در زاهدان افتتاح شد.

دکتر حبیب غزنوی در گفت وگو با ایسنا- افزود: ۷ تکنسین شامل ۵ خانم و ۲ راننده تکنسین آقا در این اورژانس فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: این پایگاه نقش مهم و موثری در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در محل به بانوان دارد و از بسیاری از ارجاعات به بیمارستان‌ پیشگیری می‌شود.

دکتر رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاحیه نخستین پایگاه اورژانس بانوان و مرکز ارتباطات اورژانس زاهدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: خدمات حوزه سلامت سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

وی افزود: راه اندازی اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی استان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت