Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در جمع فعالان رسانه ای استان مرکزی با محوریت جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به ظرفیت های گسترده در فضای مجازی و اهمیت برگزاری کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: در جمع فعالان رسانه ای استان می خواهیم بررسی کنیم چه ظرفیت هایی قابل دسترس هستند و چگونه می توان این ظرفیت ها را پای کار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه فضای کشور و بین المللی باید تحت تأثیر کنگره شهدای استان مرکزی قرار گیرد افزود: نیاز است یک فضای عمومی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه ها و خصوصا فضای مجازی ایجاد شود و ما برای اینکه بتوانیم این کار را انجام دهیم نیاز به یک کار تبیینی در خصوص شهدا داریم و ما نمی خواهیم صرفا کارهایمان تبلیغی باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه زحمات فراوانی در خصوص فعالیت های رسانه ها در راستای کنگره شهدا انجام شده گفت: نیاز است یک هم افزایی برای انسجام بیشتر کارها انجام دهیم چراکه تا برگزاری اجلاسیه زمان زیادی باقی نمانده است.

وی با تأکید بر اینکه اجلاسیه اصلی کنگره شهدا به عنوان پایان کار نیست بلکه کارمان تازه شروع خواد شد افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنج بی پایان است و کسی نمی تواند ادعا کند از این گنج کامل بهره برده است.

سردار کریمی دفاع مقدس را مقطع طلایی انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید از این مقطع طلایی و ثروت عظیم بهره مند شویم تا بتوانیم راه پیشرفت و سعادت کشور را پیدا کنیم و در اینصورت می توانیم راه پر افتخار انقلاب اسلامی را با اقتدار ادامه دهیم و این سرمایه ارزشمند را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه اگر دستاوردهای دفاع مقدس را تبیین کنیم قطعا راه شهدا را ادامه خواهیم داد افزود: برای اینکار ابتدا باید خودمان را در مسیر معطر شهدا قرار دهیم و آن زمان قطعا عنایات شهدا شامل حالمان خواهد شد و کارمان اثر بخش می شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اخلاص در عمل را یکی از عوامل مهم در پیروزی دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: در برابر دشمن داشته های کمی داشتیم ولی با اخلاص عملی که رزمندگان پای کار آوردند پیروز شدیم و قطعا رزمندگان کوچکترین کم کاری نکردند و تا پای جان به میدان آمدند و به همین دلیل ماندگار شدند.

وی با تأکید بر اینکه اقتدار روز افزون نظام اسلامی را برگرفته از مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان دانست و گفت: تجربه دفاع مقدس و باور بر ایستادگی هم اکنون ما را به این نقطه رسیده که در برابر زورگویی های دشمنان مقاومت کنیم و ذره ای از ارزش ها کوتاهی نکنیم.

سردار کریمی با اشاره به اینکه استکبار جهانی همه مولفه های قدرت را دارد ولی مقتدر نیست افزود: بلایی که انقلاب اسلامی بر سر استکبار جهانی آورده به او ثابت کرده مقتدر نیست و عوامل اقتدار درونی همچون رهبری اسلامی،ملت مومن و انقلابی و آرمان های بلند از جمله دلایل به زانو درآمدن استکبار جهانی هستند که باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شوند.

وی در خصوص ظرفیت های گسترده فضای مجازی تصریح کرد: ایجاد تمرکز بر ظرفیت ها بسیار مهم است و امروز ابزار کافی برای نشر محتوا را داریم ولی در خصوص تولید محتوا باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه نیاز است از همه جریانات و سلیقه ها در فضای مجازی برای کنگره شهدا استفاده شود گفت: کنگره شهدا را مخصوص طیف و گروه خاصی دسته بندی نکردیم چراکه شهدای انقلاب اسلامی قهرمانان بزرگی بودند و این انقلاب با حضور همه مردم به پیروزی رسید و امروز لازم است از همه اقشار و طیف ها برای تبیین راه شهدا استفاده شود.

وی با بیان اینکه گنج دفاع مقدس آنقدر بزرگ است که همه می توانند از آن بهره مند شوند افزود: امروز سفره ای از نعمات الهی توسط شهدا پهن شده است که باید نهایت استفاده و بهره مندی از این سفره الهی داشته باشیم.

سردار کریمی تشکیل قرارگاه رسانه ای در استان را ضرورتی مهم خواند و ادامه داد: افرادی را که می توانند تأثیر گذار باشند و مجموعه ای از ظرفیت های آنها را باید شناسایی کنیم تا بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

وی با انتقاد از مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در خصوص کم توجهی به کنگره شهدای استان مرکزی عنوان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری کنگره شهدا انتظارمان این بود مدیرکل صدا و سیمای استان شخصا پای کار بیایند که متأسفانه انجام نشده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در خصوص برگزاری دومین شورای سیاست گذاری کنگره شهدای استان مرکزی در هفته گذشته تصریح کرد: متأسفانه برخی مدیران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه مهم حضور پیدا نکردند و شورای سیاست گذاری که مجموعه ای از بزرگان و مدیران استان باید در آن حضور پیدا می کردند این توقع برآورده نشد.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) در استان خودشان هم مظلوم واقع شده اند افزود: برخی از دستگاه های فرهنگی در خصوص آشنایی جوانان با سیره و اندیشه امام خمینی(ره) کم کاری کرده اند و این غیر قابل قبول است چراکه کنگره شهدا موضوعی ملی است و باید همه پای کار بیایند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه در پایان کار کنگره شهدا امتیاز بندی دستگاه های اجرایی در خصوص همکاری کردن قطعا اعلام خواهد شد گفت: پای کار آمدن همه در برگزاری کنگره شهدا خواسته مقام معظم رهبری است و نباید نسبت به دغدغه های ایشان بی توجه باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه نیاز است در طی این چند وقت باقیمانده فضای استان معطر و تحت تأثیر شهدا قرار گیرد خاطر نشان کرد: تجلیل و تبیین قهرمانان استان مرکزی یک ضرورت است و این با کنگره شهدا تحقق پیدا می کند و هرکسی با سهم خودش باید در این صحنه نقش آفرینی کند تا شاهد ماندگاری کار باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.

هادی طحان نظیف در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است»، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده‌ است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» با تاکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جاهایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود