Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام اکیپ تک تخصصی بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود به منطقه محروم طرود اظهار کرد: این اکیپ به مدت سه روز با حضور در مرکز جامع سلامت دهستان طرود بخش مرکزی شهرستان شاهرود به مردم محروم این منطقه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این اکیپ درمانی، پزشک متخصص داخلی، زنان و زایمان، دندانپزشک، مامایی، تزریقات و پانسمان حضور داشتند و توزیع دارو و بسته‌های بهداشتی و فرهنگی نیز بین مراجعه کنندگان انجام شد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به آمار ارائه خدمت در این دهستان گفت: ویزیت پزشک متخصص به ۱۱۰ نفر، خدمات دندانپزشکی (پر کردن) به ۵۰ نفر، نسخه دارویی ۱۰۰ نسخه، انجام آزمایش ۱۰ مورد، خدمات پاراکلینیکی ۲۵ مورد و انجام تست غربالگری برای ۱۸۰ نفر در این اردو انجام پذیرفته است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود بسیج جامعه پزشکی اعزام اکیپ بهداشتی درمانی طرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتر برخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

خیری افزود: بمناسبت هفته سلامت به همت بسیج دانشجویی در قالب اردوهای جهادی در روستای سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان،پزشک عمومی،پرستار و ماما و دارویار حاضر شدیم.

او اضافه کرد: در قالب این طرح خدمات مامایی،پرستاری، دیابت، قند وفشارخون ارائه می شود.

پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهاباد به هزارو۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارایه کرده است.

دیگر خبرها

  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت