Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد  استان ، علی ملک پور توانمندسازی مددجویان را از رویکردها و سیاست‌های این نهاد عنوان و بیان کرد: مددجویان شاغل و زنان سرپرست خانوار از مشمولان این طرح هستند.

وی با اشاره به واگذاری بیمه درمان مددجویان این نهاد به بیمه سلامت افزود: تمامی افراد تحت پوشش کمیته امداد استان ساکن شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات درمانی دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به شناسایی بیش از دو هزار کودک مبتلا به سوءتغذیه در استان ادامه داد: روند شناسایی کودکان از سوی شبکه بهداشت شهرستان‌ها انجام و مراحل تحقیقات توسط مددکاران کمیته امداد استان صورت می‌گیرد و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند، جزء کودکان مبتلا به سوءتغذیه قرار می‌گیرند.

ملک پور بابیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند گفت: در «طرح شفا» افراد نیکوکار برای حمایت مالی از بیماران می‌توانند به مراکز کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند.

۴۶

کد خبر 1282194

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری کمیته امداد مددکاری بیمه نفتکش ایران و انگلیس باشگاه استقلال ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا خودرو تنگه هرمز انگلیس سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مجید الهی راد به خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاوه بر پخت غذا در آشپزخانه‌های مهدوی تا کنون ۷۰ هزار افطاری ساده و ۳ هزار بسته غذایی هم در قالب رزمایش‌های مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: برای این خدمات ارائه شده در مجموع بیش از یازده میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته الهی راد خیران می‌توانند در اطعام مهدوی با شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۵۸# مشارکت کنند.
۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی زندان بجنورد گفت: هدف از ایجاد این آشپزخانه‌ها تامین غذای گرم برای نیازمندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جعفر صباغیان در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان هم گفت: ۱۷ برنامه درراستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و ... برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.
صباغیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی
  • کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد