Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حج و زیارت استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام اولین کاروان زائران تمتع از بوشهر اظهار داشت: این کاروان شامل ۲۳۰ زائر بود که امروز به کشور عربستان اعزام شد.

حسین ویسه ادامه داد: صبح فردا نیز دومین کاروان زائران استان بوشهر راهی خانه خدا می‌شوند که شامل ۲۵۰ نفر از زائران شهرستان‌های تنگستان، دشتی و دشتستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حج و زیارت استان بوشهر بیان کرد: فردا سومین پرواز نیز حامل ۲۲۹ نفر از زائران شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و بوشهر و چهارمین پرواز حامل ۲۳۴ زائر اهل تسنن عسلویه، نخل تقی و استان هرمزگان اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع چهار پرواز از استان بوشهر به سمت عربستان انجام می‌شود و ۸۱۸ زائر استان بوشهر، ۹۲ زائر اهل تسنن استان هرمزگان و ۳۰ نفر عوامل اجرایی و سه پزشک راهی خواهند شد.

ویسه زمان برگشت زائران استان بوشهر را ابتدای شهریورماه عنوان کرد.

کد خبر 4672965

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خانه خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور

ابراهیم احدی با اشاره به لغو عملیات اخیر ثبت‌نام و اعزام عمره در سال ۱۴۰۲ و قبل از ماه رمضان به دلایل فنی گفت: با پیگیری‌های سازمان حج و زیارت ، وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط مشکلات مربوطه رفع شده و در محدوده زمانی باقی مانده از ماه شوال فرصت اعزام محدود عمره برای زائران عمره این استان نیز فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عملیات حج تمتع و فرصت اندک باقی مانده، سازمان حج و زیارت تصمیم بر اعزام بخشی از عمره‌گزاران کرد تا ادامه عملیات را پس از حج تمتع پیگیری کند.

به گفته او، در استان اردبیل بر اساس ظرفیت موجود کشوری ثبت‌نام عمره‌گزاران بر اساس اولویت تاریخ واریز وجه دوره قبلی از زائران ثبت‌نام شده بوده و اعزام این افراد در دستور کار قرار گرفت.

احدی افزود: در استان اردبیل ۳۹ نفر در این مرحله ثبت‌نام کردند که به صورت یک کاروان مشترک با استان آذربایجان غربی ششم اردیبهشت از طریق ایستگاه پروازی شهر تبریز عازم سرزمین نور خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: برنامه‌های تداوم سفرهای عمره و اعزام زائرانی که سفر آنها اخیرا لغو شده ، پس از موسم حج از طریق اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی