Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@05:23:46 GMT

گزارش رویترز از کاهش شدید قیمت طلا در ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۴۱۸

گزارش رویترز از کاهش شدید قیمت طلا در ایران

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رویترز، در طول هفته ای که در حال طی شدن است قیمت طلا هر روز با کاهش همراه بوده است و این کاهش قیمت فراتر از کاهش قیمت طلا در بازار جهانی در حال حرکت است.

علت کاهش قیمت طلا چیست؟

برایان لین مدیرعامل فروش طلا در سنگاپور در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز در این خصوص می گوید:" تنش های ایران و انگلستان در چند روز اخیر را می توان یکی از مهم ترین علت های کاهش قیمت طلا در این کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی در ادامه افزود:" بازار سهام نیز در این کشور چنین وضعیتی را تجربه می کند و با افزایش تنش های ایران و انگلیس و افزایش نرخ بهره طلا توسط آمریکا طلا باید برای مصرف کنندگان جذاب باشد ولی مردم از افزایش دوباره قیمت دلار می ترسند که به سمت این فلز گران بها نمی روند."

در هفته اخیر سهام آسیا نیز با کاهش قیمت مواجهه بوده است و افزایش نرخ بهره طلا توانست قیمت این فلز گران بها را در بازار طلای جهانی نگه دارد و باعث شد تا خریداران و سرمایه گذاران طلا در جهان نتوانند به خرید طلا ادامه دهند.

احتمال افزایش قیمت طلا در بازار جهانی وجود دارد؟

تنش هایی که در خلیج فارس اتفاق می افتد باید باعث گران شدن طلا شود ولی فدرال آمریکا با افزایش نرخ بهره این افزایش قیمت را کنترل خواهد کرد و اگر نرخ بهره به اندازه کافی بالا باشد مانع رشد قیمت طلا خواهد شد.

با این تفاسیر آرامش در خاورمیاننه مانع نوسانات شدید قیمت این فلز گران بها می شود و تنش در این منطقه باعث سقوط قیمت طلا در کشورهای درگیر و افزایش قیمت طلا در بازار جهانی خواهد شد.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1282187

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا بازار طلا و ارز بازار جهانی طلا انگلیس ایران و انگلیس نفتکش ایالات متحده آمریکا نفتکش ایران و انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا خودرو انگلیس تنگه هرمز محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول

قدس به نقل از اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی امروز  در مقایسه با روز قبل افزایش را تجربه کرد.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۳۹,۲۵۰,۰۰۰ (سی و نه میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

جدول قیمت 3 روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۹,۲۵۰,۰۰۰ ۱۵۰,۰۰۰ ۰.۳۸ 10:04
۳۹,۱۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ ۰.۲۵ روز قبل
۳۹,۰۰۰,۰۰۰ -۱۰۰,۰۰۰.۰۰ -۰.۲۶ ۲ روز پیش

دیگر خبرها

  • چرا بجای درمان های گران قیمت از سقز استفاده نکنیم؟
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • بازار شکلات تلخ شد
  • بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد