Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، بانک آینده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، با هدف هم‌افزايي و به کارگیری حداكثر ظرفیت‌‌هاي مادي و معنوي در حوزه فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري، ويژه كودكان و نوجوانان، در روز سه‌شنبه به تاریخ ١٨ تیرماه جاری، هم‌زمان با «روز ملی ادبیات کودک و نوجوان»، تفاهم‌نامه مشترك همكاري امضا كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احداث و بهره‌برداري، يازده مدرسه «مدارس اميد آينده»، تکمیل یک مرکز ورزشی در مناطق كم‌تر برخوردار و توزيع حدود چند ميليون بسته‌هاي لوازم‌التحرير و كمك آموزشي ميان دانش آموزان اين مناطق، توجه به تأمين نيازهاي آموزشي، فرهنگي و اجتماعي كودكان و نوجوانان، تهيه و توزيع محصولات فرهنگي در زمينه آشنايي كودكان با محيط زيست، بهداشت محيط، تأمین ده‌ها بسته وسائل مورد نیاز و آموزش كمك‌هاي اوليه و امدادي و هم‌چنين همكاري در برگزاري مسابقات و جشنواره‌هاي هنري و رويدادهاي علمي، آموزشي، از مهم‌ترين رويكردهاي بانك آينده در عمل به مسئوليت اجتماعي در سال هاي اخير است.

بانك آینده، تلاش كرده است؛ بخش عمده‌اي از فعاليت‌های خود در حوزه مسئولیت اجتماعي را در مناطق مختلف كشور، بر تواناسازی فرهنگی کودکان و نوجوانان، به‌عنوان آینده‌سازان کشور، معطوف و متمركز كند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند