Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ اسماعیل شریعت منش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سه سپاه ناحیه اراک گفت : اردو های جهادی در حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سه امسال هم با حرکت خودجوش بسیجیان پرتلاشی آغاز شد که علاقه زیادی به پیشرفت و آبادانی کشور دارند و جوانان با حضور در این اردو ها علاوه بر اینکه به دنبال برطرف کردن فقر و محرومیت زدایی در مناطق دور افتاده هستند به بزرگ ترین دست آورد این حرکت ها یعنی خودسازی رسیده که با لمس و درک درست قشر مستضعفین که امام راحل خود را خدمتگذار آنها میدانست میتوانند احیا گر فرهنگ جهادی باشند
اسماعیل شریعت منش با اشاره به اینکه ما در این حرکت الهی شاهد توسعه این فرهنگ از جمله ایجاد تلاش و نشاط ایثار و از خودگذشتگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در همه ی ابعاد زندگی بوده گفت : وظیفه ما مسئولین این است که با حمایت از کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در این مسیر حرکت میکنند این فرهنگ انقلابی را آبیاری کرده تا به نسل های بعدی منتقل شود .
وی افزود : در همین راستا دیوار کشی دو باب خانه محروم در روستا های مصلح آباد و خوشدون از توابع شهرستان اراک برای خانواده های بی بضاعت توسط 2 گروه 20 نفره در قالب اردوی 4 روزه ساخته و تحویل گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر