Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:42:57 GMT

تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۶۳۴

تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه

سلیمانی از تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» که در نشست مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: ما صندوق را به عنوان یک مجموعه قوی می بینیم که نه تنها پشتیبان افراد زیان دیده، بلکه پشتیبان شرکت های بیمه است و در زمان مقتضی می تواند به شرکت های بیمه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کل بیمه مرکزی افزود: با تشریح و تبیین وظایف و مسئولیت های صندوق و گزارش عملکرد آن، قطعاً از میزان فشارهای اقتصادی نهادهای دیگر بر صندوق کاسته خواهد شد. رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از عملکرد صندوق تامین خسارت های بدنی در سال های اخیر نسبت به تقویت تعامل مسئولان صندوق با مسئولان سه قوه تاکید کرد و گفت: درک کامل و دقیق ماموریت های حساس و مسئولیت های ویژه صندوق تامین خسارت های بدنی از سوی نهاد قانونگذار و سازمان های اجرایی به پایداری منابع و خدمات رسانی گسترده تر آن منتهی خواهد شد.

 

رییس شورای عالی بیمه نقش فرهنگ سازی را در کاهش سوانح، تعیین کننده و مهم ارزیابی کرد و افزود: در کنار مقوله فرهنگ سازی، مساله طرح «راننده محوری» را نیز در صنعت بیمه دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم راهکارهای پیشگیرانه در کاهش حجم خسارات تاثیر بسیاری دارد.

۹ میلیون موتورسوار؛ فاقد بیمه نامه

وی از تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه در کشور خبر داد و گفت: در نشست‌های متعددی که با نیروی انتظامی، پلیس راهور و نهادهای ذیربط برگزار شد راهکارهای مختلفی را برای کاهش تخلفات و تشویق موتورسیکلت سواران برای تسهیل در تهیه بیمه نامه بررسی کرده ایم که به زودی شاهد نتایج عملی آن خواهیم بود.

 

در ادامه این نشست علی جباری رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی با ابراز خشنودی از تایید عملکرد صندوق تامین خسارتهای بدنی توسط اعضای مجمع از قانون تاسیس این مجموعه به عنوان یک قانون مترقی یاد کرد و افزود: دستاوردهای مثبت صندوق تامین خسارت های بدنی در حوزه پوشش های مختلف، ایفای تعهدات قانونی و مشارکت در فرآیند «زندان زدایی» به عنوان یک الگوی جدید در بین سازمان های کشور مطرح شده است.

 

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با تاکید بر تمرکز این صندوق بر اهمیت انضباط مالی و شفافیت عملکرد، گفت: تایید کامل و بدون ابهام صورت های مالی و عملکردی صندوق، نتیجه شفاف سازی مدیران و تمامی کارکنان این مجموعه به شمار می رود.

 

گفتنی است مجمع عمومی سالیانه صندوق تامین خسارت های بدنی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان اعضای مجمع عمومی و هیات نظارت و تنی چند از نمایندگان مجلس برگزار و صورت های مالی این صندوق برای پنجمین سال پیاپی بدون هیچ ابهامی به تایید رسید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی شیراز اردبیل بوشهر خراسان جنوبي بیرجند اوقات فراغت استان همدان مشهد ارزانی راکب موتورسیکلت غلامرضا سلیمانی بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهیر کاظمی سه شنبه شب در نشست با فرماندار تنگستان و دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان عنوان داشت: در کشور ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر عضو صندوق صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر عضو هستند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر بیش از ۱۵۰ هزار نفر می‌توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر شوند که در حال حاضر ۳۳ هزار نفر عضو و هزار نفر نیز مستمری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در تنگستان ۲ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور هستند که ۷۰ نفر مستمری دریافت می‌کنند.

کاظمی اضافه کرد: صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای تحقق یکی از اصلی ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی که همان عدالت اجتماعی است تشکیل شد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر یاد آور شد: خدماتی که در این صندوق می‌شود بعد از صندوق تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین صندوق بیمه اجتماعی کشور است در واقع دومین صندوق بیمه اجتماعی است.

وی با اشاره اینکه کشاورزان که در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هم زندگی می‌کنند می‌توانند از خدمات صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده کنند، بیان کرد: در صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر ۷۰ درصد حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود تنها یک سوم آن توسط بیمه شدگان یا هدف که، کشاورزان، روستاییان و عشایر است پرداخت می‌شود.

کاظمی افزود: ۲۴۰ رسته کشاورزی و مشاغل مختلفی که پیش بینی شده می‌تواند از خدمات صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده لازم داشته باشند

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر اضافه کرد: نگاه صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر صرفاً نگاه اقتصادی و بالادستی نمی‌باشد بلکه یک نهاد اجتماعی است که در کنار مسئولیت‌های خودش در حد توان برای رفع مشکلات جامعه و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها می‌باشد

وی ادامه داد: شرایط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر میانگین سنی آنها ۱۸ تا ۵۰ سال است و زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال نمی‌توانند عضو صندوق شوند یک فرصت خوبی با پرداخت ۶۵ سال حق بیمه و ۶۵ سال سن بازنشسته و مستمری دریافت می‌کنند.

کاظمی از طرح بیمه رایگان برای مادران سه فرزندی در مناطق روستایی و عشایری خبر داد و افزود: در راستای جوانی جمعیت دولت خدمات خوبی و جهت فرزند آوری در نظر گرفته که یکی از موارد که صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر باید انجام دهد بیمه نمودن رایگان مادران سه فرزندی می‌باشد که در استان بوشهر ۱۸۰۰ نفر ثبت نام کردند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر یاد آور شد: شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای تنگستان در جهت اطلاع رسانی دقیق، همکاری لازم را با صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر در خصوص خدمات داشته باشند.

کد خبر 6087155

دیگر خبرها

  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟