Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@21:35:45 GMT

واکنش کریمی قدوسی به ادعای ایرانی الاصل نبودنش

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۶۸۰

واکنش کریمی قدوسی به ادعای ایرانی الاصل نبودنش

خبرگزاری فارس: جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به نطق روز گذشته جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت جام و ایراد اتهاماتی به وی، گفت: من و شما از رئیس‌جمهور و وزیر سؤال می‌کنیم و این موضوع به کسی ربطی ندارد، چرا که براساس وظایف نمایندگی‌مان است.

وی افزود: بنده به دعوت ستاد یادواره شهید طراز انقلاب اسلامی و اولین نماینده مجلس از تربت جام یعنی شهید دهقان به این شهر سفر کردم، ضمن اینکه سخنرانی من درباره ویژگی نماینده تراز انقلاب اسلامی بوده و در اظهاراتم از هیچ نماینده یا مسئولی اسم نیاوردم و براساس فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ویژگی‌های نمایندگی در مجلس اشاره کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده‌ای که از تریبون مجلس، فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را به فروپاشی جمهوری اسلامی به دلیل گرسنگی مردم تطبیق می‌دهد، لیاقت نمایندگی را ندارد.

وی گفت: نماینده‌ای که نطق می‌کند و از جریان باستان‌گرایی دفاع می‌کند، لیاقت نمایندگی مجلس را ندارد، در حالی که درحکومت اسلامی حق نداریم به غیر از اسلام، موضوع دیگری را مطالبه کنیم.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: آقای رحیمی جهان‌آبادی! شما در کلاس کار بنده نیستید.

وی افزود: مواضع بنده در مجلس کاملاً مشخص است، اظهاراتم علیه نفوذ، فتنه و خیانت بوده است، خطاب من با کسانی است که با سفیر انگلیس جلسه می‌گذارند و مورد خطاب آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هستند، من به وظیفه خودم عمل می‌کنم و البته خود را هم مستحق ایفای عمل به اظهارات خود می‌دانم.

وی با اشاره به اظهارات عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس فعلی را براساس فساد اخلاقی، فساد مالی و مواضع آن‌ها علیه حاکمیت جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار می‌دهند، گفت:‌هر کسی که در این مجلس و در سطح نظام به این تفکیک الهی عمل نمی‌کند انتظاری از وی هم نباید داشت.

کریمی قدوسی گفت: من براساس ارزیابی‌ها و داشته‌هایم موضع می‌گیرم و نه به شورای نگهبان وصل هستم و نه به جا‌های دیگر.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به جلیل رحیمی جهانی‌آبادی گفت: گویا به شما وعده سفارت ایران در افغانستان را داده‌اند، اما من به شما می‌گویم که شما نه گندم کابل را خواهی خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده تربت جام کریمی قدوسی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه دولتی ایران در مطلبی به انتقاد شدید از کریمی قدوسی پرداخت.

این روزنامه نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشور‌های غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.

در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعا‌های این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی