Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@09:03:43 GMT

آلمان پروازهایش به مصر را از سر گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۷۳۹

شرکت خطوط هوایی "لوفت‌هانزا" آلمان اعلام کرد که پس از تعلیق یک روزه پروازهای خود به قاهره که به دلایل امنیتی صورت گرفته بود، پروازهای خود به پایتخت مصر را از سر گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، شرکت خطوط هوایی "لوفت‌هانزا" آلمان اعلام کرد: پرواز شماره LH۵۸۲ پس از حدود دو ساعت تاخیر از فرودگاه فرانکفورت این کشور به پرواز درآمد تا به مقصد مصر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که پرواز دیگری از این شرکت هواپیمایی آلمانی از شهر مونیخ در ساعت ۹ شب به وقت محلی به مقصد قاهره به پرواز درآید.

شرکت خطوط هوایی "لوفت‌هانزا" آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پروازهایش از دو فرودگاه مونیخ و فرانکفورت به قاهره در روز یکشنبه از سرگرفته شد.

این امر ساعاتی پس از آن صورت گرفت که شرکت هواپیمایی انگلیسی "British Airways" (بریتیش ایرویز) از لغو تمامی سفرهایش به قاهره به مدت یک هفته بنا به دلایل امنیتی خبر داد و این رویکرد خود را "اقدامی احتیاطی برای انجام ارزیابی‌های بیشتر" پس از ارزیابی در "تمهیدات امنیتی" عنوان کرد.

پیشتر، وزارت خارجه انگلیس به شهروندان این کشور که قصد سفر به مصر را دارند، نسبت به "خطرات بالای حملات تروریستی علیه خطوط هوایی" در این کشور هشدار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلمان مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب محدودیت پرواز در کشور

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور را تکذیب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در واکنش به برخی شایعات در خصوص محدودیت پروازی در برخی مناطق کشور اعلام کرد:« در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور وجود ندارد. تمامی مسیرهای هوایی اسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب محدودیت پرواز در کشور
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • هواپیمایی قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی عراق به ایران
  • (ویدئو) حمله ایران به اسرائیل و بزرگترین اختلال در صنعت هوانوردی
  • بازگشت وجه بلیت سفر‌های هوایی لغو شده
  • هشدار آلمان و استرالیا به شرکت‌های هواپیمایی درباره سفر به ایران