Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:54:55 GMT

آب در کمالشهر روزی 9 ساعت قطع می‌شود!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۷۵۰

آب در کمالشهر روزی 9 ساعت قطع می‌شود!

جمعی از اهالی کمالشهر در تماس با خبرگزاری ایسنا از قطع 9 ساعته آب در کمال‌آباد، پیشاهنگی و خرمدشت گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این مشکل از طرف مسئولان مربوطه شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اهالی این مناطق عنوان کردند که مشکل قطع گسترده آب از هفته گذشته شروع شده و در اکثر مواقع هم تا 9 ساعت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهروندان با بیان اینکه معمولاً قطعی آب از ساعت 3 بعد از ظهر شروع می‌شود و تا 12 شب ادامه دارد عنوان کردند که آبفای کمالشهر مشکلات فنی و ریزش چاه‌های آب شرب را علت این مشکل عنوان می‌کند.

یکی از اهالی این منطقه می‌گوید تاکنون پیگیری زیادی برای حل مشکل به عمل آورده و معتقد است کاهش هزینه‌های نگهداری چاه‌های آب شرب توسط آبفا، باعث ایجاد مشکل آب شرب در کمالشهر شده است.

اهالی این مناطق عنوان می‌کنند که اگرچه جریان آب حتی یک لحظه هم نباید قطع شود ولی در این موقع سال قطع یک یا دو ساعته آب می‌تواند قابل تحمل باشد اما اینکه 9 ساعت مداوم آب قطع شود ما را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

این شهروندان عنوان کردند که طوماری را برای حل مشکل تهیه و امضا کرده‌اند و قرار است آن را در اختیار استانداری البرز قرار دهند تا شاید به مشکل آنان رسیدگی شود.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال کاهش هزینه آب ساعت قطع کمالشهر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس به همت نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی و حوزه هنری استان برنامه خوانش و نقد و بررسی کتاب «اوستا علی» صبح سه شنبه برگزار شد.

فاطمه یعقوبی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی و دفتر مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری خراسان جنوبی، در این جلسه اظهار کرد: «اوستا علی» کتاب خاطرات آزاده سرافراز محمد علی پردل است که سال ۱۳۹۹ توسط حوزه هنری به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: این کتاب حاوی خاطرات دوران کودکی و نوجوانی؛ دوران فعالیت‌های انقلابی، دوران دفاع مقدس، اسارت و بعد از اسارت آقای پردل است که به قلم توانای آقای مجید زنگویی به رشته تحریر درآمده است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی و دفتر مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری خراسان جنوبی گفت" اگر بخواهیم به این کتاب به چشم تاریخ شفاهی نگاه کنیم اتفاقات و حوادث تاریخی بسیار خوبی در دل این کتاب روایت شده است که می‌تواند مورد استفاده افراد علاقمند به مباحث پژوهشی تاریخ معاصر قرار گیرد.

یعقوبی گفت: یکی از رسالت‌های تاریخ شفاهی بومی سازی کتاب است تا وقتی کسی کتاب را مطالعه می‌کند بفهمد این روایت‌ها و اتفاقات در چه منطقه‌ای رخ داده است که در کتاب «اوستا علی» در فصل اول کتاب از دل ادبیات عامیانه و واژه‌های فولکلور به خوبی می‌توانیم دریابیم که راوی متعلق به جنوب خراسان است.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از حضار بخش‌هایی از کتاب را قرائت کردند.

کد خبر 6086420

دیگر خبرها

  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • رعب و وحشت اهالی شهر مهستان از پرسه آزادانه سگ‌های ولگرد + فیلم
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • صاعقه جان یک نفر را در کرمانشاه گرفت
  • ایجاد بزرگترین رویشگاه طبیعی البرز به همت اهالی هیو