Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر در بخش‌هایی از اقتصاد، کار ما ناقص مانده جایی است که عده‌ای تلاش کرده‌اند مسیر انقلاب را از مسیر اقتصاد جدا کنند.

به گزارش خبرنگار دانشجو خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع دانشجویان دور دوم بیست و چهارمین دوره طرح ولایت در حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه ملت ما یکی از قدرت‌های بزرگ اقتصادی دنیا است، بیان داشت: ما تمام زیرساخت‌های اقتصادی را به صورت بالقوه در اختیار داریم، ما از نظر جغرافیایی، نیروی انسانی کارآمد، تنوع آب و هوایی در شرایط بسیار مناسبی قرار داریم که زیرساخت‌های اقتصادی ما را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی گفت: ریشه مشکلات اقتصادی موجود در این است که بعد از دفاع مقدس عده‌ای آمدند در کشور ما دستورالعمل‌های غربی را با عنوان توسعه پیاده‌سازی کردند، از درون مکتب لیبرالیسم اقتصادی خواستند برای ملت ایران رفاه و آسایش فراهم کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین این نسخه‌ها را متعلق به انقلاب اسلامی ندانست و افزود: این‌ها متعلق به مکتب لیبرال سرمایه‌داری است که کسانی تلاش کردند و متاسفانه هنوز برخی بر این باورند می‌توانند رفاه و آسایش را با این نسخه‌ها پیاده‌سازی کنند؛ در حالی که این نسخه‌ها در کشور‌های غربی نیز موفق نبوده است.

وی با بیان اینکه این نسخه‌ها برای مردمی که عدالتخواه هستند پیاده‌سازی شود، یادآور شد: در مکتب اسلام ما راه‌های خوبی برای سعادت و رفاه را در اختیار داریم و حضور سازمان‌یافته جوانان انقلاب اسلامی می‌تواند مسیر ایجاد تشکیل دولت اسلامی به معنای عام را سرعت بخشد.

سلیمانی با اشاره به این نکته که هر زمان به مختصات انقلاب اسلامی عمل کرده‌ایم موفق بوده ایم، اظهار کرد: اگر در بخش‌هایی از اقتصاد، کار ما ناقص مانده جایی است که عده‌ای تلاش کرده‌اند مسیر انقلاب را از مسیر اقتصاد جدا کنند و متاسفانه در مقطعی تلاش آن‌ها موفق بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اختلاس‌کنندگان فراری را نیرو‌های نفوذی دشمن معرفی و یادآور شد: دشمنان آن‌ها را به راحتی به کشور خود راه می‌دهند که این موضوع نشان‌دهنده این است این‌ها عوامل نفوذ کشور‌های غربی هستند.

وی گفت: در بعد سیاسی جمهوری اسلامی ایران با مردم‌سالاری دینی یک الگوی جدید از اداره جوامع انسانی ارائه کرد و این هم در زمانی بود که مکتب لیبرال دموکراسی به اذعان بزرگان این مکتب دچار شکست می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بعد سیاست امروزه یک الگوی کارآمد در برابر ملت‌های مسلمان است، تصریح کرد: هر دو سال یک بار انتخاباتی در جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و مردم با اقداماتی آزادانه و در رقابتی سیاسی مشخص سرنوشت خود را مشخص می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم سالاری دینی تنها شرکت در انتخابات دینی نیست، متذکر شد: یکی از جنبه‌های مردم‌سالاری دینی شرکت در انتخابات است، اما مردم در همه امور باید سالار خود باشند در همه دستگاه‌ها مردم باید امکان حضور داشته باشند.

وی افزود: در زمینه‌های امنیت‌های امنیت و دفاع انقلاب اسلامی دارای مکتبی بسیار کارآمد است که در دوران دفاع مقدس توسط جوانان و نوجوانان با تاسی از مکتب عاشورایی و علوی ما را از نقطه ابتدایی در دفاع و امنیت به قله‌های مرتفع دفاعی و امنیتی رساند.

سلیمانی با اشاره به این نکته که با ظهور انقلاب اسلامی مولفه‌های قدرت در جهان تغییر یافت، متذکر شد: این موضوع به آن معنا است که مولفه‌های قدرت از سخت و نیمه سخت به مولفه قدرت نرم تبدیل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اینکه می‌بینید کشور ما از نظر امنیت و دفاع به لحاظ ابزار‌ها رشد خارق‌العاده‌ای داشته از دستاورد‌های انقلاب و توسل به حکومت علوی و فرهنگ عاشورایی بوده، اما نفوذ انقلاب اسلامی متاثر از قدرت نرم آن است.

وی با اشاره به اتفاقات چندماه اخیر در خلیج فارس اظهار کرد: دشمنان در ۴۰ سال گذشته تمام توان خود را در این منطقه گذاشتند تا بتوانند در صحنه‌هایی موفق باشند، اما در هیچ صحنه‌ای نتوانستند به موفقیت برسند که این موضوع نشان‌دهنده استمرار پیروزی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سلیمانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی از یک دیگر جدایی ناپذیرند، ادامه داد: زمانی که گفته می‌شود موفقیت انقلاب اسلامی یعنی موفقیت جمهوری اسلامی، زمانی که گفته می‌شود دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران یعنی دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در جنبه‌های مختلف.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از جنبه فرهنگی ملت ایران را قوی‌ترین ملت جهان معرفی و بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته شاهد موفقیت‌های خارق‌العاده فرهنگی هستید نباید این را ببینید که در برخی از ظواهر غربی‌ها موفق بوده‌اند که این نیز یک شکست فرهنگی محسوب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ما دین‌دار، انقلابی و فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: شما به روز‌های محرم و صفر، روز‌های اعتکاف، راه پیمایی اربعین نگاه کرده و ملت ایران را در این روز‌ها پیدا کنید.

سلیمانی گفت: ایجاد فعالیت‌های سازمان‌یافته جوانان انقلابی در بستر گام دوم انقلاب می‌تواند در مرحله ایجاد دولت اسلامی به ما کمک شایانی کند، اما آمریکایی‌ها می‌خواهند ما در این الگو موفق نشویم که هر کاری را انجام می‌دهند تا در بحث‌های اقتصادی ما رخنه کنند، این موضوع در سال‌های گذشته صورت عمل به خود گرفته، به همین جهت سعی دارند این رخنه را گسترش دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تحولات اخیر خلیج فارس بیان کرد: نیرو‌های انگلیسی از فعالیت‌های خود از قبل خبر داشتند و از آن محافظت می‌کردند، اما یگان شناوری این نفتکش بزرگ را که خلاف قوانین بین‌المللی عمل می‌کرد را توقیف می‌کند و آن‌ها نیز هیچ عکس‌العملی را انجام ندادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلیمانی طرح ولایت حرم مطهر رضوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان آران و بیدگل در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف مشخص کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران افزود: امروز به پشتوانه نیرو‌های مسلح به قدرت نظامی دست یافتیم، که هیچ نیروی خارجی توان جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق به همت نیروی هوافضای سپاه و با هم افزایی نیرو‌های مسلح برای برهم زدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردو افزود: اجرای این عملیات خرسندی مظلومان جهان و ملت ایران را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان