Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:18:19 GMT

مصالح فروشان حریم شهر کمالشهر ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۸۱۲

مصالح فروشان حریم شهر کمالشهر ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم پور صبح دوشنبه در جلسه ساماندهی مصالح فروشان شهرستان کرج، با اشاره به مصوبه سال ۹۳ شهرداری کرج مبنی بر خروج اراضی محدوده کمالشهر از روند خدمات رسانی شهری، گفت: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری کرج از سال ۹۳، همه اسناد املاک این محدوده برای تصمیم گیری نهایی در اختیار شهرداری کمالشهر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این مصوبه، تا تعیین تکلیف نهایی مالکیت صنوف واقع در حریم شهر کمالشهر، همه خدمات شهری نیز توسط شهرداری کمالشهر ارائه خواهد شد.

فرماندار کرج گفت: همچنین طبق مصوبه سال ۹۶، اداره کل راه و شهرسازی با ارزیابی نرخ املاک به قیمت روز، اراضی این محدوده را باید به شهرداری کمالشهر واگذار کند و بعد از تعیین قیمت برای تغییر کاربری، موضوع در کمیسیون‌های مربوطه مطرح شود.

قاسم پور اضافه کرد: سوله‌هایی نیز برای ادامه فعالیت صنف سنگفروشان توسط شهرداری کمالشهر پیش بینی شده است که بعد از طی مراحل قانونی، نسبت به صدور پایان کار آنها اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4673020

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کرج مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فریدون یاسمیدر این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند در نیمه اول تعطیلات نوروزی ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و از آنان مقدار ۱۱ کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط کنند.

وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر نوروز امسال با هدف امنیت و آسایش برای شهروندان طرح آرامش در شهر را با هدف پاک سازی تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی در دستورکار قرار داد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ۷ روز ابتدای سال جاری تعداد ۵۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح استان تعداد ۷۲ نفر در ارتباط با حمل و جابجایی موادمخدر را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کرده است.

سرهنگ یاسمی اظهار کرد: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۱۱ نفر از خرده فروشان موادمخدر و تعداد ۳ قاچاقچی موادمخدر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از تداوم اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: از همشهریان می‌خواهیم در صورت مشاهده معتاد متجاهر و یا فعالیت خرده فروشان موادمخدر در سطح محلات بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 6064551

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی از اعتراضات بعد از گران شدن بنزین /چرا صبح یا بعدازظهر جمعه خبری نشد؟/رئیسی خودش مصوبه را امضا کرد اما اولین کسی بود که توئیت مخالفت زد
  • محاسبه جالب یک اقتصاددان درباره نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳/ قاسمی: قیمت دلار چند درصد گران می‌شود؟
  • ارایه وام‌ به تولیدکنندگان لباس برای کاهش قیمت تمام شده محصول
  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • دوربین بر روی لباس نیرو‌های شهربان و حریم بان/ هوشمندسازی تخلفات در حریم را کاهش می‌دهد+ فیلم
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰