Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مراسم افتتاح مدرسه نشاط و تعالی با بدرقه شهردار منطقه20 از فرزندان پرسنل شاغل این منطقه انجام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، فرهاد افشار در مراسم افتتاحیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی که با حضور تعدادی از فرزندان کارکنان شاغل در این منطقه برگزار شد؛ بازسازی هویت شخصی در سنین کودکی و نوجوانی، ایجاد حس تعلق به خانواده و جامعه، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به همیاری و مشارکت و کسب مهارت های زندگی اجتماعی را از ارکان مهم و تاثیرگذار این طرح عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد طاهری فرمانده حوزه بسیج منطقه 20 گفت  :طرح نشاط و تعالی با اجرای ویژه برنامه های تفریحی و علمی برای  170 نفر از فرزندان کارکنان شهرداری منطقه آغاز شده است.
وی با اعلام این خبر گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و افزایش نشاط و توان علمی آنان، طرح نشاط و تعالی در دو بخش پسران و دختران و در مقاطع دبستان ، راهنمایی و دبیرستان با اعزام آنان به مراکز تفریحی و علمی و اجرای ویژه برنامه های تفریحی،آموزشی ،ورزشی و رفاهی آغاز شده است.
طاهری با بیان اینکه این طرح از  23تیر ماه آغاز و تا 5 شهریور ادامه خواهد داشت افزود: سرزمین عجایب، پارک ژوراسیک ،باغ پرندگان، دهکده آبی پارس، کاخ موزه نیاوران و کاخ گلستان، برج میلاد ، باغ وحش، باغ کتاب و تور کارترینگ از جمله مراکزی است که از ابتدای شروع این طرح بازدید می شود.
طاهری تصریح کرد: فراهم کردن زمینه های بهبود روابط نوجوانان و جوانان با خانواده ها ،دوستان و به طور کلی زندگی اجتماعی، توجه به استقلال آنان برای ارتباط های متقابل اجتماعی و احساس شخصیت  در روابط سالم با اجتماع و جامعه، تاثیر متقابل فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی فرزندان و خانواده آنان بر یکدیگر ، ایجاد احساس تعلق و همبستگی نسبت به  خانواده  و جامعه ، کمک به رشد و شکوفائی و بالندگی فرزندان با اجرای برنامه تربیت محور و رویکردهای اجتماعی و بازسازی هویت شخصی در دوره بحرانهای هویتی این سنین از جمله رویکردهای طرح نشاط و تعالی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه طرح مدرسه تابستانی نشاط تعالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  مدیر کل بهزیستی البرز در این مراسم با اشاره به این که در این مراسم ۱۹ نفر از فرزندان دختر و پسر خانه های کودک و نوجوان البرز زندگی مستقل خود را آغاز می کنند ، افزود مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند بلکه همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند شد.

محمدی فلاح با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی ، بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده ای همراه با آرامش و موفقیت تاکید کرد و افزود: این افراد که هم اکنون توانایی تامین سطح زندگی مناسب و ایجاد اشتغال را برای خود دارند و در کنار آن مورد حمایت بهزیستی قرار خواهند گرفت.

محمدی فلاح گفت: از مجموع ۱۹ فرزند مستقل بهزیستی که جشن رهسپاری ویژه آنان برگزار شد ۶ نفر دختر و ۱۳ نفر پسر بالای ۱۸ سال هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم ، به رسم یادبود ، هدایایی از سوی بهزیستی و مراکز شبه خانواده به این افراد اهدا شد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو