Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام بخش صنعت در استان ‌گفت: ۵۸ میلیارد تومان در مرحله اول برای طرح‌های نیمه تمام صنعتی یزد اختصاص یافته است. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید‌مسعود عظیمی صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه اعتقادمان بر این است که اگر این جلسات تشکیل نمی‌شد، 25 درصد تسهیلات بانک‌ها به واحدها پرداخت می‌شد اظهار داشت: درصد ما اگر زیر 75 باشد توفیقی نخواهیم داشت که باید به شکلی باشد که به این میزان دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

250 میلیارد تومان ‌تسهیلات به 48 واحد تولیدی یزد پرداخت می‌شودبی‌توجهی دولت به واحدهای صنعتی و تولیدی سیل‌زده گلستان/سرمایه‌گذاری صنعتی به 1000 میلیاردتومان می‎رسدکاهش نقدینگی سبب عدم وصول مطالبات معوق از واحدهای صنعتی استان تهران شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد خاطرنشان کرد: برای طرح‌های نیمه تمام بیش از هزار میلیارد تومان برای یزد اختصاص پیدا کرده که در پرداختی اولیه 58 میلیارد تومان داده شده و به مرور تا پایان سال این مبلغ به استان داده می‌شود که در ابتدا باید اولویت‌ها مشخص باشد.

گلایه بازرس کل استان یزد از 25 درصد پرداختی تسهیلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

حجت الاسلام اکبر طالبی چاهوکی در این جلسه با بیان اینکه اگر می‌دانستم که در این کارگروه تنها 25 درصد تسهیلات پرداخت شده، حضور پیدا نمی‌کردم گفت: ظرفیت و پتانسیل این کارگروه به این شکل است که باید پرداختی‌ها بیش از 75 درصد باشد و تأثیر مثبتی در پرداخت تسهیلات داشته باشد.

رئیس کل بازرسی استان یزد اضافه کرد: افراد بسیاری در این کارگروه حضور فعال دارند که اگر بخواهد تنها 25 درصد به واحدها پرداختی داشته باشد که دیگر اثربخش نیست.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات این جلسه باید بالای 75 درصد محقق شود خاطرنشان کرد: اگر این امر تحقق نیافت کارشناسان بازرسی به کمک بانک‌ها خواهند آمد و آنجایی که می‌شود تسهیل و پرداخت کرد و اگر هم نشد که کمیته تخصصی زیر سؤال می‌رود که چرا تصویب کرده است.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل