Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمودی، بر ضرورت فرهنگ سازی در راستای ازدواج آسان تأکید کرد و گفت: ازدواج به موقع جوانان سبب تحکیم بنیان خانواده و ارتقای اخلاق و امنیت روانی در جامعه می شود.

حجت‌الاسلام «محمد محمودی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: جوانان سرمایه های کشور هستند و نباید از آنان غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس تبلیغات اسلامی دورود، به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و افزود: راه حل برون رفت از این مشکلات اشتغال زایی و میدان دادن به قشر جوان است.

 

وی ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را در بیکاری دانست و خاطرنشان کرد: امروزه مشکل بیکاری سد راه ازدواج جوانان شده است، برای رفع این مشکلات و مقابله با رواج آسیب های اجتماعی باید در راستای اشتغال جوانان به این قشر اعتماد کرد و با حمایت از آنان زمینه اشتغال را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام محمودی، اظهار داشت: در راستای ازدواج آسا ن جوانان با وجود مشکلات اقتصادی باید فرهنگ سازی شود و فرهنگ ازدواج آسان و دوری از تجمل گرایی در جامعه نهادینه شود و در این زمینه از ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی به بهترین شکل بهره مند شد.

 

وی در ادامه خطاب به جوانان اضافه کرد: بهترین منش زندگی و شیوه برخورد زن و مرد در زندگی مشترک، الگو گرفتن از زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است، باید ساده زیستی را الگو بگیرند و در زندگی مشترک قناعت پیشه کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی دورود، افزود: با فرهم ساختن ازدواج آسان که سبب تحکیم بنیان خانواده می شود و این نهاد مقدس را از آسیب های اجتماعی مصون می دارد، سبب ارتقای اخلاق و امنیت روحی و روانی در جامعه نیز می شود.

 

وی به اهمیت حجاب پرداخت و خاطرنشان کرد: بانوان باید بدانند حجاب لازمه زن بودن آنان است، حجاب و عفاف با هم فرق دارد حجاب یک پوشش است و زن و مرد باید رعایت نمایند ولی عفاف باور این پوشش است و یک گام بالاتر است.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه بیرجند نماز جمعه شیراز مسکن ارزانی خراسان جنوبي اوقات فراغت خراسان جنوبی اردبیل ازدواج آسان جوانان ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح شبانه  ارتقای امنیت اجتماعی باهدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان در خصوص برخورد بارانندگان و راکبین موتورسیکلت‌های هنجار شکن و برهم زنندگان آرامش روحی و روانی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پس از هماهنگی‌های قانونی توسط  یگان امداد، با هدف برخورد بارانندگان وراکبین  هنجارشکن که با حرکات مخاطره آمیز خود موجب سلب آسایش روحی و روانی شهروندان در محدوده تفرج گاه‌ها می‌شوند، انجام شد.

وی گفت: در این طرح، ۲۷دستگاه وسیله نقلیه (۶دستگاه خودرو، ۲۱دستگاه موتور سیکلت) بدلیل سلب آسایش روحی و روانی شهروندان، مخدوش بودن پلاک توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: کسب رضایت مندی عمومی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر روانی (+عکس)
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر روانی
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • نگرانی از بی‌توجهی به قانون جوانی جمعیت
  • ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج و جمعیت‌آوری را ببینید | فیلم