Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@04:05:40 GMT

ورود ۴ رام قطار به خطوط متروی تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۳۲۶۵

ورود ۴ رام قطار به خطوط متروی تهران

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: در مرداد ماه ۴ رام قطار دیگر وارد خطوط مترو خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست شبگردی اصحاب رسانه از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با حضور علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو و برخی از مدیران این خط در محلی ایستگاه بریانک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوسفی مجری خط ۷ متروی تهران در این مراسم اظهار کرد: این خط را در تاریخ ۹۶/۸/۲۲ به جهت مشکلاتی که داشت به اجبار متوقف کردیم تا کار‌های اساسی خط صورت گیرد.

مجری خط ۷ متروی تهران گفت: پس از ۸ ماه اولین فاز این خط به بهره برداری رسید و فاز ۲ خط پارسال وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: امیدواریم با تکمیل کل خط در خدمت مردم عزیزمان باشیم.

علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر پایانه‌های خطوط مترو اظهار کرد: یکی از نواقص جدی در مترو، عدم تکمیل پایانه‌های مترو است.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: در خط ۳ متروی تهران هیچ پایانه‌ای نداریم و همکاران به ناچار در ایستگاه‌ها پارک می‌کنند.

وی با بیان اینکه قطار‌ها باید بررسی شوند و در پایانه‌ها نیاز به کنترل دارند گفت: یکی از برنامه‌های ما موضوع برگزاری مناقصه پایانه آزادگان در خط ۳ است و امیدواریم تا شهریور پیمانکار پروژه مشخص و قرارداد ابلاغ شود و پایانه آزادگان وارد مدار بهره‌برداری شود.

امام بیان کرد: محل پایانه خط ۷ در ورزشگاه تختی است، کار اصلی پایانه مستلزم این است که وزارت ورزش و ۱۷ هزار هکتار زمین را در اختیار مترو قرار دهد.

او افزود: تعمیرات قطار‌های خط ۷ در پایانه خطوط دیگر انجام می‌شود، که این کاری غیر اصولی است، اما چاره‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) تاکید کرد: هیچگونه انگیزه‌ای برای افتتاح شتاب‌زده در مترو نداریم و ایمنی مردم را با هیچ موضوع دیگری عوض نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: در افتتاح‌های قبلی هم این مطلب را رعایت کردیم.

امام بیان کرد: در مرداد ماه ۴ رام قطار دیگر وارد خطوط مترو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: متروی تهران راه آهن شهری خط 7 مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی.آر.تی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند