Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:39:26 GMT

1950 هکتار مراتع استان مرکزی خاکستر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۳۳۴۹

1950 هکتار مراتع استان مرکزی خاکستر شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 1950 هکتار از مراتع استان مرکزی در آتش سوخته است.

عبدالحسین محمدی در گفت وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به رشد حدود 10 برابری آتش سوزی مراتع در استان مرکزی در مقایسه با سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته 178 هکتار از مراتع استان طعمه حریق شدند و این درحالی است که از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 950 هکتار از مراتع استان در قالب 80 فقره حریق در آتش سوخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد حدود 1000 درصدی حریق مراتع استان طی 4 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با کل سال، گفت: با توجه به بارندگی بهاره و سرسبزی بسیار بالای مراتع و دشت های استان کوچکترین بی احتیاطی می تواند حریق را به دنبال داشته باشد و با توجه به گرم شدن هوا این احتمال بیشتر شده است.

محمدی افزود: متاسفانه در تمامی شهرستان های استان حریق مراتع گزارش شده، اما بیشترین میزان مربوط به شهرستان اراک بوده است که عمده دلیل نیز عوامل انسانی بوده است که خواسته یا ناخواسته آتش سوزی را رقم زده   است.

 

 

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش سوزی استان مرکزی منابع طبیعی و آبخیزداری هکتار مراتع قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم

دریافت 827 KB

به گزارش همشهری آنلاین، نیمه شب گذشته در بازار «نیشتمان» واقع در نزدیکی ارگ اربیل در شمال عراق، آتش‌سوزی نسبتا مهیبی رخ داد و همزمان صدای تیراندازی در این محدوده شنیده شد. استاندار اربیل ساعاتی بعد گفت که نیروهای امدادی و اطفای حریق موفق شده‌اند آتش را کنترل و خاموش کنند.

کد خبر 846833 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی عراق حوادث جهان حریق

دیگر خبرها

  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • حریق یک دامداری در سمنان
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • گورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم
  • کاهش تولید علوفه در کشور بر اثر کمبود بارش ها