Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:46:05 GMT

ادعای جان بولتون علیه ایران و حزب الله

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۳۴۸۴

ادعای جان بولتون علیه ایران و حزب الله

به گزارش جماران؛ مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گزافه گوئی­‌هایی ایران و حزب الله لبنان را به حمایت از رئیس‌جمهوری ونزوئلا و تهدید مستقیم امنیت کشورهای نیم کره غربی متهم کرد.

به نقل از روسیا الیوم،‌ «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید عصر روز گذشته- یکشنبه- در اظهاراتی بی­‌اساس در توئیتر مدعی شد: «ایران و حزب‌الله ابزارهای دیکتاتوری غیرقانونی نیکلاس مادورو، ‌رئیس‌جمهوری ونزوئلا  برای سرکوب، شکنجه و کشتار مردم بی­گناه این کشور هستند و امنیت این منطقه را به طور مستقیم تهدید می­‌کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه توئیت خود مدعی شد: «ما به افشای فعالیت شرکای مادورو و تلاش­‌های ایران در نیم‌کره غربی ادامه خواهیم داد».

بولتون پیش از این نیز در واکنش به دیدار «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران از کارکاس برای مشارکت در اجلاس وزرای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد تصویری از ظریف و مادورور در حال تبسم منتشر کرد و نوشت: «این عکس باعث می­شود که من احساس کنم که ظریف در مهمانی نظام غیر قانونی مادور نیز مانند خانه خودش راحت است».

«مایک پنس»، معاون «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نیز پیش از این در اظهاراتی بی‌­اساس مدعی شد که ایران برای تأسیس پایگاه امنی برای تروریست‌­ها در ونزوئلا تلاش می‌­کند و حزب‌الله لبنن نیز مدت زمانی طولانی است که در این کشور فعالیت می­‌کند.

مادور به نوبه خود نیز وجود هر نوع روابط بین مقامات کشورش با حزب الله را تکذیب و تأکید کرده است که ونزوئلا با قدرتی که دارد، قادر به دفاع از خود است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال نیکلاس مادورو ونزوئلا جان بولتون حزب الله لبنان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است

به گزارش جام جم آنلاین، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.
گفتنی است؛ پیش از این، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی مدعی شده بود که تصاویر ماهواره‌ای حداقل یک اصابت در یکی از ساختمان های رآکتور هسته‌ای دیمونا و دو اصابت در مجاورت آن را نشان می‌دهد.
پس از طرح این ادعا، یک منبع آگاه با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونسیتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس، تصریح کرد: این ادعای صهیونیست‌ها، کاملاً کذب و دروغ است.
این منبع آگاه با بیان اینکه همه نقاط سرزمین های اشغال در تیررس ایران است گفت: نیروگاه اتمی دیمونا جزو اهداف در عملیات تنبیهی اخیر نبوده اگرچه همگان به‌ویژه  سران رژیم صهیونیستی امروز کاملا واقفند که هیچ نقطه ای در اراضی اشغالی نیست که دردسترس ما نباشد.

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • واکنش وزیر امنیت ملی اسرائیل به ادعای عملیات در ایران | عکس
  • صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد