Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:03:19 GMT

اولین تیزر ششمین جشنواره موسیقی «نوای خرم» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۳۶۵۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 12 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره موسیقی نوای خرم، تیزر مراسم رونمایی از پوستر ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) به کارگردانی شاهو زندی و موسیقی  گروهی از هنرجویان آموزشگاه «هزار دستان» شهر رشت به سرپرستی جاوید رضایی با استفاده از  قطعه «بهارمن» به آهنگسازی زنده یاد علی تجویدی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم رونمایی از پوستر ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم) روز شنبه بیست و دوم تیرماه سال ۱۳۹۸ در آستانه میلاد  امام رضا (ع) با حضور رضا خرم فرزند زنده یاد همایون خرم و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره، ناصر ایزدی دبیر جشنواره جشنواره، مریم فراهانی مدیر اجرایی جشنواره، پرهام عرب طراح پوستر و تعدادی از هنرمندان خردسال و نوجوان شرکت کننده دوره های پیشین این رویداد موسیقایی در منزل استاد کوروس سرهنگ زاده خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی برگزار شد.

جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) از جمله رویدادهای معتبر حوزه موسیقی در بخش خصوصی است که طی سال های اخیر با همراهی خانواده مرحوم همایون خرم آهنگساز فقید موسیقی ایرانی با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای  هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال  توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری و دبیری ناصر ایزدی برگزار می شود. 

نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام ۱۰ تن از استادان موسیقی ایران (استاد مرتضی محجوبی، ابوالحسن صبا، روح الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرم، حبیب الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک)  که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 4673004 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ششمین جشنواره موسیقی نوای خرم موسیقی ایرانی بردیا صدرنوری تیزر کلیپ تصویری کلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه

صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر ایران در عربستان وارد مدینه منوره شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پس از گذشت 9 سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان، سرکنسول کشورمان و مسؤلان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.

علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در ریاض طی اظهاراتی با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفرهای زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست. 

سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی براى تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش‌های مستمر نهادهای ذیربط این امر میسر گردید و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان پادشاهی عربستان سعودی از جمله وزارت‌خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوطه تشکر کرد.

گفتگوی وزرای خارجه ایران و عربستان/ابراز امیدواری بن فرحان برای از سرگیری سفر عمرهفیصل بن فرحان: بزودی مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی حل خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم