Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@23:32:26 GMT

لزوم توجه به مهارت نیروهای کار و بازاریابی فروش

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۳۶۹۶

لزوم توجه به مهارت نیروهای کار و بازاریابی فروش

شهرکی بر لزوم توجه به مهارت نیروهای کار و بازاریابی فروش تاکید کرد و گفت: باید از بازارهای هدف شناخت داشته باشیم و مهارت بر اساس نیاز بازار کار تعریف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « داوود شهرکی» امروز (31 تیر) در حاشیه بازدید از نمایشگاه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ضعف های ما در بحث تولید همواره آموزش نیروی کار به ویژه توانمندسازی نیروهای جوان و تحصیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نیروهای جوان و تحصیل کرده در عین تخصص و تجربه علمی که فرا می‌گیرند نیاز دارند مهارت و کار اجرایی و عملیاتی را آموزش ببینند.

 

وی افزود: این موضوع تنها مربوط به حوزه صنعت کوچک نیست بلکه در صنایع بزرگ و بسیاری از کارخانجات نیاز است نیروهای کار آموزش‌های مهارتی لازم، آشنایی با سیستم کار و فرایندهای تولید را فرا بگیرند و با آشنایی وارد عرصه تولید شوند.

 

شهرکی تصریح کرد: در صنایع کوچکتر که خود افراد عامل تولید هستند نیز مهارت نقش پررنگی پیدا می‌کند و این مهارت‌ها و آموزش‌ها کمک شایسته‌ای به اشتغال و ورود به بازار کار می‌کند.

 

وی ادامه داد: این آموزش‌ها تنها مهارت آموزش یک کار نیست بلکه باید مهارت بازاریابی فروش را به افراد بدهیم؛ بسیاری از افراد آموزش می‌بینند و تولید خوبی دارند اما در در بازار کار می‌مانند چرا که این آموزش‌ها را فرانگرفتند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: لازم است آموزش‌ها را هدفمند و از مرحله صفر آغاز کنیم و آموزش‌های تئوری، فن و حرفه و فروش را در دستور کار قرار دهیم؛ هر جا تک بُعدی رفتیم دچار آسیب شدیم.

 

شهرکی اظهار کرد: آموزش‌های تولید داریم اما هنوز نتوانستم این تولیدات را به خوبی عرضه کنیم لذا باید از بازارهای هدف شناخت داشته باشیم و مهارت بر اساس نیاز بازار کار تعریف کنیم.

 

وی افزود: برخی از مهارت‌ها در جامعه صورت می‌‌گیرد اما بازاری برای فروش وجود ندارد بنابراین باید در سازمان فنی و حرفه‌ای به این مهم توجه شود.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: بوشهر بیرجند خراسان جنوبي نماز جمعه مشهد ارزانی شبستان شیراز شبستان بیرجند کتابخانه های عمومی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی بازاریابی هفته ملی مهارت مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آخرین جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج گفت: رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و محدوده بازار اصفهان باید مد نظر قرار گیرد.

منصور شیشه فروش با اشاره به آخرین جزئیات وقوع حریق در یک واحد تولید رنگ در خیابان معراج اصفهان اظهار کرد: روز گذشته شاهد رخداد حادثه حریق در یک واحد فروش رنگ واقع در خیابان معراج بودیم که شش تیم آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و حریق مذکور به موقع کنترل شد.

وی با بیان اینکه در انبار واحد مذکور رنگ وجود داشت که منجر به افزایش افزایش شعله‌های آتش شده بود، وی افزود: مأموران اعزامی آتش‌نشانی از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به رعایت اصول ایمنی در نگهداری، حمل و نقل، چیدمان و انبار مواد خود داشته باشند، مواد خطرناک نباید در دسترس قرار گیرد و فراهم‌کننده شرایط رخداد حادثه باشد.

شیشه فروش با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی توسط واحدهای صنفی ادامه داد: چک کردن سیستم ایمنی برق و گاز و نصب وسایل اطفای حریق از جمله مواردی است که باید مد نظر افراد قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و محدوده بازار اصفهان گفت: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شده است و با هماهنگی آتش‌نشانی و اتاق اصناف، آموزش اصناف در زمینه رعایت اصول ایمنی انجام شده، سیستم‌های اطفای حریق در بازار و مغازه‌ها نصب و سیستم‌های ایمنی برق بررسی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: کارگروه شناسایی سازه‌های آسیب‌پذیر در برابر حوادث در شهرداری‌ها فعال است و طبق دستورالعمل وزارت کشور نسبت به بررسی ایمنی واحدهای مسکونی و تجاری و تمام واحدهای خطرآفرین اقدام می‌شود.

شیشه فروش افزود: کارگروه مذکور از عوامل نظام مهندسی، آتش‌نشانی، شهرداری و شرکت‌های برق و گاز تشکیل شده است و پس از شناسایی مراکز پرخطر، به مالک تذکر داده می‌شود و مالک نیز موظف است نسبت به رفع خطر و برقراری ایمنی در سازه مذکور اقدام کند و در صورتی که ظرف مدت زمان اعلام شده مالک نسبت به رفع خطر و ایمن‌سازی اقدام نکند، به مراجع قضائی مربوطه معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره راه و شهرسازی نیز موظف به شناسایی ساختمان‌های آسیب‌پذیر در برابر حوادث است، سال گذشته تعدادی از ساختمان‌های آسیب‌پذیر شناسایی، پرونده در خصوص آنها تشکیل و در سامانه منتاک ثبت شده است و پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 746631

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین