Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:47:34 GMT

منتخبین مسابقه نقاشی ویژه دهه کرامت تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۳۷۰۱

منتخبین مسابقه نقاشی ویژه دهه کرامت تجلیل شدند

منتخبین مسابقه ی نقاشی با موضوع امام رضا (ع) و فاطمه معصومه (س) به همت کانون خادمیاران محلی چشمه سر دفتر کانون مرکزی آستان قدس رضوی شهرستان قائمشهر وبا همکاری پایگاه مقاومت خواهران شهید ولی پور(ساجده) موردتجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مسابقه نقاشی با موضوع هشتمین امام شیعیان علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به همراه پوشش نونهالان در قالب طرح عفاف و حجاب و کلاس های قرآن و قلاب دوزی با حضور نونهالان همزمان با دهه کرامت در مسجد چشمه سر شهرستان قائمشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منتخبین این ویژه برنامه بزرگداشت دهه کرامت از سوی کانون خادمیاران محلی چشمه سر دفتر کانون مرکزی آستان قدس رضوی شهرستان قائمشهر وبا همکاری پایگاه مقاومت خواهران شهید ولی پور (ساجده) معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش شبستان، با ابتکار خواهران خادمیار امام رضا(علیه السلام) عضو کانون محلی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان قائمشهر مسابقه نقاشی با موضوع «مسجد-سفره افطار- شهادت امام علی (ع)» نیز همزمان با شب دهم ماه مبارک رمضان و ایام وفات ام المومنین حضرت خدیجه (سلام الله علیها) برگزار شده بود.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه شیراز بیرجند خراسان جنوبي مقام معظم رهبری نماز جمعه بوشهر شبستان بیرجند اوقات فراغت حج پویش عفاف و حجاب خادمیاران رضوی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استان لرستان همواره به دلیل تنوع آب‎ و ‎هوایی بی‌نظیر، آثار تاریخی و باستانی فراوان و جاذبه‌های بی‌نظیر و بکر گردشگری موردتوجه گردشگران بوده و به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های خوزستان و کرمانشاه در فصول گردشگری به ویژه ایام نوروز پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
شهرستان سلسله نیز با قرار گرفتن در شمال استان و به دلیل جوشش بیش از ۴۰۰ چشمه و سراب دارای آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی دل‌انگیز و فرح‌بخش است به‌گونه‌ای که زیبایی‌های دل‌فریب و آثار تاریخی بسیار این شهرستان هرسال در ایام گردشگری، گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط استان و کشور به این شهرستان که به بهشت لرستان معروف است می‌کشاند و بی‌شک این شهرستان می‎تواند در سایه‌سار توجه بیشتر مسئولان به یکی از شهرستان‎های پربازدید برای گردشگران تبدیل شود.
سراب هنام یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای شهرستان سلسله است که در۱۵ کیلومتری شرق شهر الشتر واقع شده است و به علت قرارگرفتن در کنار خانه تاریخی رحمتی پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
آنچه سبب وجه تمایز این سراب با دیگر سراب‎های منطقه شده، سرچشمه گرفتن آن از دل بنایی تاریخی خانه رحمتی است.
خانه‌ای تاریخی که در سال ۱۳۲۰ و در دوران پهلوی اول توسط شخصی بنام مردان رحمتی ساخته شده و به همین دلیل این بنای تاریخی خانه رحمتی نام گرفته است.
مساحت این بنای ارزشمند در حدود ۳۰۰ متر مربع بوده و گویا توسط دو معمار الشتری با مصالحی از سنگ و چوب ساخته شده، این اثر در سال ۱۳۸۵ از طرف مالک آن به اداره کل میراث فرهنگی استان واگذارشده و با شماره ۱۶۰۷۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
شهرداری الشتر نیز  باهدف جذب بیشتر گردشگر اقداماتی در جهت زیباسازی محیط اطراف این سراب کرده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی