Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار جواد خردمند، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور در سفر به استان اردبیل گفت: با تدابیر مسئولان کشوری و همراهی وزیر راه و شهرسازی قرار است سامانه تلفنی یگان حفاظت از اراضی ملی راه اندازی شود.

وی بیان کرد: استان اردبیل در حفاظت از اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری استان موفق و پیشرو است که با حمایت مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و تعامل با همه دستگاه‌های انتظامی و قضایی جلوی تصرف و تعرض به اراضی ملی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور اظهار کرد: در بازدیدی که از شهرستان‌های مشگین شهر و اردبیل داشتیم وضعیت حفاظت از اراضی ملی را مطلوب ارزیابی کردیم که این مطلوبیت جز با تعامل اداره کل راه و شهرسازی استان، یگان حفاظت و مجموعه قضایی و انتظامی بدست نمی‌آید.

خردمند افزود: استان اردبیل با این عملکرد بی نظیر الگویی برای سایر استان‌ها است که قطعا در ادامه نیز با حمایت‌های مدیرکل مقتدر راه و شهرسازی استان و مجموعه انتظامی و قضایی مبارزه با زمین خواران در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار گرفته است.

وی از اهالی استان اردبیل خواست تا در زمان خرید زمین و یا مستحدثات نسبت به استعلام از اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام کرده تا اراضی متعلق به جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و سایر ارگان‌ها را خریداری نکنند.

انتهای پیام/ح

اردبیل پیشرو در حفاظت از اراضی ملی در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراضی ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد

علی مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شخصی که متهم به قطع مکرر درختان در منطقه قرن آباد گرگان بود بازداشت شد.

وی افزود: این فرد بازداشت شده تحت تعقیب مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان بود، که همزمان در حال بارگیری درختان قطع شده دستگیر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان گفت: تحقیقات و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این فرد با کمک افراد دیگری چندین نوبت به صورت مخفیانه و غیرقانونی اقدام به قطع و قاچاق چوب با خودروی سواری می‌کردند که با دستور مقام قضائی و با هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی بازداشت شد.

وی یادآور شد: این فرد جهت بازسازی صحنه در جنگل قرن اباد گرگان با حضور نیروی انتظامی و نیروهای منابع طبیعی گرگان حضور پیدا کردند.

کد خبر 6082038

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • رشد ۱۸۴ درصدی عبور کالا از مرز آستارا
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان