Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اموزش وپروش شهرستان بجنورد گفت: 50 مدرسه شهرستان بجنورد تخریبی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره  آموزش‌ و پرورش شهرستان بجنورد؛ بهمن شیردل سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد در سومین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان بجنورد گفت: باید با همکاری اعضای شورای آموزش‌ و پرورش و سایر نهادها برای به نتیجه رسیدن و حل مطلوب مسائل موجود در آموزش‌وپرورش تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : یکی از عمده مشکلات ما در بحث آموزش استان کمبود اعتبارات است .

محمود اسدی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه گفت: ۵۰ درصد مدرسه شهرستان بجنورد تخریبی است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد بابیان اینکه در بجنورد ۳۱۰ فضای فیزیکی وجود دارد یادآور شد: در بجنورد ۲۴۱ مدرسه دولتی وجود دارد که از این تعداد ۹۶ مدرسه دو نوبته است و ۲۳ مدرسه در زلزله اخیر تخریب شد.

اسدی در ادامه با بیان اینکه امسال با کمبود نیروی انسانی در آموزش‌ و پرورش مواجه هستیم  افزود : بیش از ۵۰ درصد کمبود مربوط به نیروی مقطع ابتدایی است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اعضای شورای روابط عمومی زلزله مدرسه نیروی انسانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و زائران امام هشتم از ۲۷ اسفندماه آغاز شده است و بر اساس پیش بینی و تجربه سالیان گذشته، انتظار می‌رود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران و زائران رضوی در مدارس و مراکز رفاهی تجهیز شده، اسکان یابند.

سیدولی الله حسینی افزود: در این زمینه ۴۴ باب مدرسه در شهرستان سبزوار در قالب ۴۰۰ کلاس درس تجهیز و برای پذیرایی از مسافران آماده سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر فراهم بودن زمینه اسکان زائران و مسافران نوروزی در مدارس این شهر، بقاع متبرکه، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمان‌سرا‌ها و مهمان‌پذیر‌ها نیز مهیای اسکان زائران است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش