Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، صادق مفرد مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به برگزاری هشتمین نشست اندیشه‌ورزی جهادی گفت: این نشست از زمستان سال گذشته با موضوعات مختلف آقا صدا بیشتر موضوعات اساسی کشور مورد بررسی گروه های جهادی قرار گرفته است.

مفرد تاکید کرد: بررسی وضعیت معیشت محرومین و ارائه راهکارهای حمایتی از مردم مهمترین موضوعی است که در این نشست مورد توجه گروه‌های جهادی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: قرار است در این نشست گروه های جهادی در رابطه با این که چگونه یارانه نقدی می تواند یک روستای را بی نیاز کند و آیا این یارانه باید افزایش یابد بحث و گفتگو کنند.

مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: تاثیر قیمت ارز ۴۲۰۰ تومانی بر زندگی محرومین و مستضعفین و اینکه نه پول بیت‌المال در جیب سرمایه‌داران به جیب مستضعفین برگردانیم خیلی از مسائل دیگری است که در این نشست بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت