Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف گفت: این ستاد از ابتدای فعالیت خود، نشست‌هایی را برای تبین نقش مهم معین اقتصادی در ایجاد اشتغال با سرمایه‌گذاران، دهیاران، روسای شوراها، تعاونی‌های فعال شهرستان و انجمن‌های صنفی دامداران و کشاورزان برگزار کرده است.

 یوسف یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: در پی این نشست‌ها، حدود 100 درخواست حمایت مالی و پشتیبانی اقتصادی به دبیرخانه معین اقتصادی خواف رسیده است
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ستاد معین اقتصادی شهرستان خواف پس از بررسی درخواست‌ها و طرح‌ها، تاکنون از سه طرح شرکت تعاونی روستایی زنان خواف، تولیدی حریر و بسته‌بندی زعفران حمایت کرد و آن‌ها توانستند از تسهیلات معین اقتصادی بهره‌مند شوند.

یوسفی گفت: شرکت تعاونی روستایی زنان خواف کار تولید لباس کار برای شرکت‌های معدنی را آغاز کرد اما خریداری برای محصولات تولیدی خود نداشت و این یکی از مهم‌ترین مشکلات این شرکت شد و معین اقتصادی شهرستان خواف برای رفع این مشکلات با  شرکت فولاد سنگان رایزنی کرد و قرار شد شرکت فولاد سنگان، لباس کار مورد نیاز خود را از شرکت تعاونی روستایی زنان خواف خریداری کند و تعاونی مزبور با پذیرش سفارش‌ها فعال شد و با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از سوی معین اقتصادی، سرمایه آن افزایش یافت.

نماینده معین اقتصادی شهرستان خواف نقش معین اقتصادی در ایجاد اشتغال و توجه به اقتصاد مقاومتی و همچنین تأثیر اشتغال در کاهش معضلات اجتماعی را مهم ذکر کرد و گفت: در مدل مثلث توسعه اقتصادی که ابتدا در استان کرمان اجرایی و هم اکنون در خراسان‌رضوی در حال برنامه‌ریزی و اجراست کارگزاران حاکمیت، نمایندگان مجلس و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کار‌آفرینان‌ اضلاع مثلث توسعه‌ اقتصادی و امامان جمعه ناظران عالی این مثلث هستند.

یوسفی افزود: اشتغال‌زایی توسط دولت یا بخش خصوصی ایجاد می‌شود اما در این مثلث مردم نیز می‌توانند ایجاد اشتغال کنند و معین اقتصادی با استفاده از تسهیلات و صندوق تعاونی‌ها که توسط خود مردم ایجاد شده نقش پشتیبانی اقتصادی، نظارت تخصصی و تکمیل زنجیره اشتغال را ایفا می کند.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مسئولان و معین اقتصادی، توسعه، رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در خواف گسترش یابد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال ایجاد اشتغال زنان سرمایه گذاران شرکت فولاد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد

به گزارش قدس خراسان، احمدرضا پور عباس اظهار کرد: سیلاب امروز خسارتی به مناطق شهری و روستایی بخش سنگان وارد نکرده و روان آب در مسیر کانال‌ها و مسیل‌ها در حال عبور است.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی ستاد هماهنگی مدیریت بحران بخش سنگان با بهره گیری از چند دستگاه لودر و تراکتور و ایجاد سیل بند از ورود روان آب به روستاهای «مژن آباد و حسین آباد» جلوگیری شد.

بخشدار سنگان خواف ادامه داد: این سیلاب در مسیل‌ها و کانال‌ها در حال عبور است و وارد مناطق مسکونی شهری و روستایی بخش سنگان نشده است.

خالد فقیری مدیر جهاد کشاورزی خواف نیز اظهار کرد: تاکنون خسارتی از بابت سیلاب امروز به بخش کشاورزی این شهرستان گزارش نشده و مراتب در دست بررسی است.

رییس اداره هواشناسی خواف گفت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد وبرق و در نقاط مستعد بارش تگرگ از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در برخی نقاط این شهرستان پیش بینی شده است.

اسماعیل میرزاده افزود: این بارش‌ها خطر آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها را به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور