Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نشست علمی تخصصی "طرح‌های احیای تالاب بین‌المللی انزلی، دورنما و چالش‌ها" که با اخذ مجوز‌های لازم مقرر بود تا امروز ساعت ۱۰:۳۰ در دانشگاه گیلان برگزار شود، به دستور مسئولان این دانشگاه لغو شد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان در این رابطه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود دریافت مجوز‌های لازم در رابطه با برگزاری این نشست علمی و تخصصی، اما مسئولان دانشگاه گیلان از برگزاری آن بدون ارائه هیچ دلیل و توضیحی خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیوان میرزایی با بیان اینکه دانشگاه محلی برای هم‌افزایی اندیشه‌ها است خاطرنشان کرد: قرار بود در این نشست علمی در خصوص پیامد‌های احیای تالاب انزلی و بحث و گفت‌و‌گو شود، اما متاسفانه مسئولان دانشگاه گیلان بدون هیچ توضیحی از ورود مدعوین به داخل سالن جلوگیری کردند.  

وی با اشاره به اینکه با وجود پیگیری‌های زیاد، مسئولان دانشگاه گیلان پاسخ مناسبی در این رابطه به ما ندادند تصریح کرد: از دادستان بندر انزلی و امام جمعه انزلی و بسیاری از اساتید و فعالان علمی استان گیلان برای حضور در این نشست علمی دعوت شده بود و این کار مسئولان دانشگاه به منزله بی احترامی به جامعه دانشگاهی است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان با تاکید بر اهمیت صدور مجوز وزارت بهداشت در رابطه با استفاده از هر ماده شیمیایی افزود: رئیس ستاد فناوری نانو کشور و همچنین سازمان برنامه و بودجه و هیچ مرجع علمی صلاحیت شرکت مدعی احیای تالاب انزلی را تایید نکردند.

میرزایی گفت: جامعه دانشگاهی گیلان به‌عنوان کسانی که دغدغه علمی دارند برای حضور در این نشست دعوت شدند و قرار بود درباره پیامد‌های استفاده از ماده شیمیایی دی اکسید تیتانیوم بحث کنند، اما متاسفانه مسئولان دانشگاه گیلان با این اقدام ناشایست از برگزاری این نشست جلوگیری کردند و ما از طریق مجاری قانونی پیگیری این مسئله هستیم.

وی با اشاره به برگزاری این نشست علمی و تخصصی در روز چهارشنبه تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این نشست در روز چهارشنبه در حال انجام است و احتمالا این مراسم در دانشگاه آزاد لاهیجان یا بندر انزلی برگزار می‌شود و تصمیم نهایی به رسانه‌ها اعلام می‌شود.  

به گزارش بسیج، پروژه بایوجیمی از جمله پروژه‌های پر حاشیه در راستای احیای تالاب انزلی است که براساس نظر کارشناسان، اجرای آن سبب تخریب بیشتر تالاب انزلی و به خطر افتادن حیات موجودات زنده این تالاب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول