Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:47:39 GMT

کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۱۸۶

کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس راه پل زال حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه خرم زال به یک دستگاه خودرو کامیون تانکر سوخت مظنون و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره که از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، ارزش محموله سوخت کشف شده طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام شده است و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کد خبر 4673147

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عجم صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی ضمن بیان اینکه عرصه‌های منابع طبیعی حوزه این شهرستان از تیر رس نگاه مأموران مخفی نخواهد ماند، ابراز داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس و هنگام گشت در منطقه یک کامیون در بیابان‌های حوزه استحفاظی تحت نظر قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه مأموران با شناسایی و توقف خودرو از آن بازرسی کردند، افزود: از این خودرو دو تن چوب تاغ قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه با توجه به سابقه راننده گشت زنی در منطقه به انجام رسید، ابراز داشت: دپوی چوب‌های تاغ در منطقه مورد شناسایی واقع شد.

عجم ضمن بیان اینکه با قاچاقچیان حوزه منابع طبیعی به طور جد برخورد می‌شود، تصریح کرد: با تشکیل پرونده کامیون توقیف و راننده متخلف به دادسرا ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه محموله کشف شده به اداره منابع طبیعی میامی انتقال یافت، افزود: پایش و رصد منطقه با همکاری منابع طبیعی در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 6064058

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان