Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز دسته ۵۹ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور گفت: با وجود آسیب دیدگی از ناحیه شانه، نتیجه قابل قبولی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور کسب کردم. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

مارال افشاریان در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص سطح فنی مسابقات وزنه برداری بانوان قهرمانی کشور، اظهار داشت:  مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور برای من تجربه خوبی و هدف اصلی‌ام از حضور در این پیکارها محک زدن توانایی‌های خودم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مسائلی که قبل از مسابقه برام پیش آمده بود، نتیجه نسبتا خوبی گرفتم و امیدوارم در آینده بتوانم با شرایط بهتری رقابت کنم.

وی ادامه داد:  سطح مسابقات برای ورزشی که 2 ساله شروع به فعالیت در بخش بانوان کرده است، قابل قبول بود. وزنه برداری بانوان جای رشد زیادی دارد و به زودی شاهد درخشش بانوان ایرانی در این رشته خواهیم بود.

دارنده مدال برنز دسته 59 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور با بیان اینکه شرایط برگزاری مسابقات در سطح قابل قبولی بود، خاطرنشان کرد: مشکلاتی مثل محل اسکان تیم‌ها، مکان و ساعت تمرینی و البته کمبود میله تمرینی وجود داشت که این کار را کمی برای ورزشکاران سخت کرده بود اما مطمئنم در سال‌های آینده شرایط بهتری وجود خواهد داشت.

افشاریان تاکید کرد: رقابت در برخی از اوزان تنگاتنگ و همین موضوع پیکارهای قهرمانی کشور را هیجان انگیزتر کرده بود.

وی با بیان اینکه برای بار اول بود که‌ در مسابقات وزنه برداری شرکت می‎کردم، اظهار داشت: برای این مسابقات استرس نداشتم. با اینکه هفته قبل از رقابت‎ها از ناحیه شانه آسیب دیده بودم و هنگام مسابقات هم مربی بالای سرم نبود، توانستم با آرامش و در حد توانم عملکرد نسبتا خوبی داشته باشم و به مقام سوم کشور دست پیدا کنم.

افشاریان گفت: وزنه برداری رشته‎ای بسیار تکنیکی و نیازمند تمرکز ذهنی و بدنی بالاست. شاید هنوز برای مردم ما این ورزش، مردانه و خشن به نظر بیاد اما مطمئنم در آینده‎ای نزدیک اتفاقات خوبی برای بانوان فعال در این رشته ورزشی رخ می‎دهد.

دارنده مدال برنز دسته 59 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور، عنوان کرد: وزنه برداری بخش مهمی از رشته کراسفیت است. ابتدا تمرینات وزنه برداری را برای پیشرفت مهارت و دانش در رشته کراسفیت شروع کردم اما مهارت مربیان حرفه‌ای که تحت نظر آنها تمرین می‎کردم، من را جذب این رشته هیجان انگیز کرد. در هر صورت امیدوارم روز به روز در این رشته پیشرفت کنم و در صورت فراهم شدن شرایط، شانس خودم را در سکوهای بین‎الملی امتحان کنم.

قهرمانی لرستان در مسابقات وزنه‌برداری بانوان؛ اصفهان نایب‌قهرمان شد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم