Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در آیین تجلیل از نویسندگان برگزیده شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: نخستین آیه‌ای که بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نازل شد «اقرا باسم ربک الذی خلق» بود که نشان از اهمیت دانایی و دانش افزایی در دین مبین اسلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان رسالت اصلی اهالی قلم را خوب اندیشیدن و خوب نوشتن دانست و تصریح کرد: نوشته‌ای در تاریخ ماندگار می‌شود که از اندیشه صحیح ریشه گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:شکرانه داشتن توان و استعداد نویسندگی، تلاش برای خلق نوشته‌های خوب و ماندگار و استفاده از اندیشه در راه صحیح است.

انصاری درپایان تجلیل از اهالی قلم را وظیفه مسئولان فرهنگی دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری و همدلی مردم و مسئولان میزان مطالعه در جامعه افزایش یابد.

آیین تجلیل از نویسندگان برگزیده شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و رضا مهندسی رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ملکیان امام جمعه، تاجمیری فرماندار، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور

ایسنا/لرستان مدیرکل امور استان‌های ستاد مساجد کشور گفت: لرستان در افزایش شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رتبه نخست را در کشور دارد و این یکی از مطالبات ریاست جمهوری است که در همه مساجد کانون ایجاد شود.

امیرحسین خورشیدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت رویکرد دولت سیزدهم نسبت به ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد نگاه دولت سیزدهم نسبت به تعالی جایگاه مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری سیاست‌گذاری تبیینی داشته است.

مدیرکل امور استان‌های ستاد مساجد کشور به اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را گامی در جهت تحقق نهضت بازگشت به مسجد دانست.

وی بیان کرد: با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های مختلف در قالب شهید آوینی سهم مشخصی برای ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.

خورشیدی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۰ برنامه ملی از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد در ۱۰ استان کشور میزبانی می‌شوند، بیان کرد: این آمادگی وجود دارد براساس ظرفیت‌های موجود در استان لرستان میزبانی یکی از این برنامه‌ها نیز به لرستان واگذار شود.

وی به اجرای طرح «هر هفته یک محفل قرآنی» اشاره کرد و افزود: در گام نخست این طرح در ۴۰ هفته با حضور قاریان ملی و بین‌المللی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار حمایت و پشتیبانی مسئولان را از کانون‌های مساجد را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در کنار روحیه جهادی تیم کانون‌های مساجد لرستان، همراهی مسئولان کار فرهنگی و هنری مساجد را تسهیل می‌کند و رونق فعالیت‌ها را به همراه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی پایه‌گذاری می‌شود
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان