Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۱۷ جاسوس دستگیر شده اخیر که خبر آن در روز ۲۸ خرداد ۹۸ اعلام شد، شاغلین مراکز حساس و حیاتی و همچنین بخش خصوصی مرتبط با این مراکز هستند که به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بودند. تاریخ انتشار: 12:11 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۲۱۳

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ مدیر کل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات صبح امروز دوشنبه ۳۱ تیر در نشست خبری که در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد اظهار کرد: ۱۷ جاسوس دستگیر شده اخیر که خبر آن در روز ۲۸ خرداد ۹۸ اعلام شد، شاغلین مراکز حساس و حیاتی و همچنین بخش خصوصی مرتبط با این مراکز هستند که به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراکز شامل حوزه‌های اقتصادی، هسته‌ای، زیرساختی، نظامی و سایبری کشور است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جاسوس سیا وزارت اطلاعات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده است و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.   محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می کرد اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.   وی بیان کرد: در پی گشتهای مشترک و تشدید بازرسی ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد و سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.   صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند