Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:36:41 GMT

۱۴ جام و ۵ گل در فینال‌ها برای گرت بیل

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۳۳۷

۱۴ جام و ۵ گل در فینال‌ها برای گرت بیل

مهاجم ولزی در ۶ سال حضورش در رئال مادرید توانست در فینال‌ها پنج گل به ثمر برساند و ۱۴ عنوان به دست آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، به نظر می‌رسد پس از شش سال حضور گرت بیل در رئال مادرید رابطه دو طرف به پایان خود رسیده است. مهاجم ولزی در فصل ۱۴-۲۰۱۳ با سفیدپوشان قرارداد امضا کرد و دو لحظه برتر دوران ورزشی‌اش را در این تیم به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت زیبایش در دیدار برابر بارسلونا و پشت سر گذاشتن مارک بارترا در کوپا دل ری، پیروزی مادرید را رقم زد. همچنین گلش با ضربه سر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در وقت‌های اضافه برابر اتلتیکومادرید از مهمترین اتفاق‌های دوران بازی‌اش بود ( رئال مادرید پس از گل سرخیو راموس در دقیقه ۹۳ توانست بازی را به تساوی برساند و در وقت‌های اضافه با به ثمر رساندن گل‌های دیگر جام قهرمانی را بالای سر برد).

نقش موثر مهاجم ولزی در فینال‌ها ادامه داشت و او در فینال جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۱۴ برابر سن لورنسو آلماگرو گلزنی کرد و مادرید با پیروزی ۲ بر صفر تنها جام را در آن فصل بالای سر برد. پس از جدایی کارلو آنچلوتی از رئال مادرید و اخراج رافائل بنیتس از این تیم، زین الدین زیدان هدایت سفیدپوشان را بر عهده گرفت. سرمربی فرانسوی که در نخستین نشست خبری‌اش درباره بیل گفته بود تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بیل خوشحال باشد اکنون در آخرین مصاحبه‌اش پس از دیدار برابر بایرن مونیخ گفت: اگر بیل فردا مادرید را ترک کند برای همه بهتر خواهد بود.

آسیب دیدگی‌های متعدد مهاجم ولزی باعث شد هرگز نتواند در یک روند ثابت قرار داشته باشد. با این حال در این سال ها بهترین بیل دیده شد. بازیکن شماره یازده در نیمه نهایی فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ قهرمانان اروپا دروازه منچسترسیتی را باز کرد و توانست در فینال بزرگ مقابل اتلتیکو در ضربات پنالتی هم گلزنی کند.

یک فصل بعد که مادرید آن دوگانه مشهور را به دست‌ آورد بیل به دلیل آسیب دیدگی‌های متعدد تنها ۲۷ بازی انجام داد. از اهمیت این بازیکن در تیم زیدان کاسته شد و او در دو قهرمانی آخر تیمش در لیگ قهرمانان نیکمت نشین بود. با وجود دبل به یادماندنی‌اش در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ برابر لیورپول و جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان هرگز نتوانست رهبر تیمش باشد. بازگشت زیدان به مادرید پایانی برای  مهاجم ولزی بود.

آمار بیل در رئال مادرید

مهاجم ولزی آمار خوبی در مادرید بر جای گذاشته است. او در این ۶ فصل در ۲۳۱ بازی توانست ۱۰۲ گل به ثمر برساند (۶۴ پاس گل داد). ۵ بار در فینال‌ها گلزنی کرد و ۱۴ عنوان قهرمانی به دست آورد. او چهار جام جهانی باشگاه‌ها، سه سوپرجام اروپا، سه لیگ قهرمانان اروپا، یک لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپرجام اسپانیا کسب کرد. مشکل بیل آمار گلزنی و اثرگذاری‌اش در بازی‌های مهم نیست. غیبتش در این سال‌ها قابل توجه بوده است. او در ۷۳ بازی حضور نداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد اما راهی فینال شد.

یووه در بازی رفت با نتیجه 2-0 برنده شده بود و امشب هم تا دقایق پایانی عقب افتاده بود که با گل آرکادیوش میلیک نتیجه را 3-2 کرد و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.


ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی