Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:45:11 GMT

۲۰۲ هکتار از مزارع و مراتع ایلام طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۴۰۱

۲۰۲ هکتار از مزارع و مراتع ایلام طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ مبنی بر وقوع چند فقره آتش سوزی در نقاط مختلف استان، ماموران انتظامی شهرستان های تابعه جهت بررسی موضوع به محل های اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مقدار تقریبی ۲۰۲ هکتار از مزارع و مراتع طبیعی کشاورزان ایلامی دچار حریق شده است، افزود: گزارش ماموران انتظامی حاکی از آن است که یک هکتار از مزارع گندم کشاورزان واقع در بانگنجاب، ۲۰۰ هکتار از مراتع و زمین های کشاورزی گنجوان و یک هکتار از محصولات کشاورزی (پیچر) بخش زرنه ایوان دچار آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با حضور به موقع نیرو های مردمی، سپاه، بسیج، ماموران انتظامی و منابع طبیعی، این آتش سوزی ها بدون خسارت جانی مهار شد، گفت: علت آتش سوزی ها از طریق مراجع قضائی در حال پیگیری است.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست که در حفظ مراتع و جنگل ها به عنوان یک میراث ملی کوشا باشند؛ در صورت وقوع کوچکترین حادثه آتش سوزی، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسان از گسترش آتش و خسارت دیدن مزارع و منابع طبیعی جلوگیری شود.

کد خبر 4673161

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهردای تهران اظهار کرد: ساعت 12:31 دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، نیروها از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند؛ محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش‌نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

مرگ هولناک کارگر جوان در خیابان قزوین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار