Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:41:25 GMT

طلا چند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۴۲۱

طلا چند؟

هر اونس طلا امروز، 31 تیرماه به قیمت یک هزار و 427 دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با نرخ روزهای گذشته، یک دلار افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا - منطقه‌ خوزستان، امروز نرخ سکه طرح جدید در بازار اهواز به 4 میلیون و 200 هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به چند روز گذشته، 180 هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق نرخ اعلامی اتحادیه طلا و جواهر اهواز، هر عدد نیم‌سکه با قیمت 2 میلیون و 260 هزار تومان و هر عدد ربع‌‌سکه با قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان معامله شد که نیم‌سکه با 110 هزار تومان و ربع‌سکه با 80 هزار تومان افزایش قیمت در بازار عرضه شدند.

همچنین قیمت هر گرم طلای خام با 11 هزار تومان افزایش قیمت، 403 هزار تومان و نرخ متوسط فروش با 5 هزار تومان افزایش قیمت، 435 هزار تومان است.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افزایش قیمت اونس طلا دلار طلا تومان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت طلا به شرح زیر است:

آخرین نرخ اونس طلا
هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۹۲ (دو هزار و سیصد و نود و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

 
قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۶۷۰,۶۰۰ (سه میلیون و ششصد و هفتاد هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۴ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۱۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۹۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و نهصد هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز
قیمت سکه امامی به ۴۳,۲۰۰,۰۰۰ (چهل و سه میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.
 
قیمت نیم سکه امروز
نیم سکه، امروز به ۲۵,۷۰۰,۰۰۰ (بیست و پنج میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه
همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۲۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز
همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۱۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت افزایش یافت
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • اینفوگرافیک| افزایش قیمت کرایه ها
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳