Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فاوای شهرداری تهران، سورنا ستاری در بازدید از غرفه سازمان فاوای شهرداری در نمایشگاه الکامپ با اشاره به استقبال شهروندان از نرم افزارها و سرویس‌های نوین و هوشمند در راستای تحقق شهر هوشمند گفت: ارائه خدمات ارزان، در دسترس و متنوع برای شهروندان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرداری ها و نهادهای دولتی باید نسبت به ایجاد پلتفرم خدمات هوشمند اقدام کنند تا استارت‌آپ ها و شرکت‌های نوآور بر بستر آن به ارائه سرویس بپردازند و به این شکل در واقع مردم مشکلات خود را به دست خودشان و با بهترین شیوه ممکن و همانطور که می‌خواهند رفع خواهند کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، برنامه «تهران هوشمند» را پیشرو در ارائه سرویس‌های هوشمند و هدایت نوآوری شهری عنوان کرد.

کد خبر 4673167 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر هوشمند سورنا ستاری استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به بیش از ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی

علی درویش پور با اشاره به مأموریت‌های هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین، ۲۲۶۴ عملیات و خدمت از سوی هلال احمر به شهروندان ارائه شده که در این مأموریت‌ها مجموعا به ۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: قسمت مهمی از ماموریت‌های هلال احمر در این ایام در حوزه جاده‌ای بود که بر همین اساس ۱۷۸ نفر از شهروندان متاثر از حوادث جاده‌ای رهاسازی و ۲۱۸۹ نفر در محل درمان شدند.

درویش‌پور ادامه داد: علاوه بر این جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از توان داوطلبان و جوانان در نقاط مختلف جاده‌های کشور حضور فعال داشته و به راهنمایی و آموزش مسافران نوروزی می‌پردازند و در قالب طرح‌های مختلف، خدمات بشردوستانه به شهروندان ارائه می‌دهند. در همین رابطه ۲۵۰ هزار نفر از خدمات پویش بهرفت، ۹۴ هزار نفر از پویش سبز، بیش از ۱۱۵ هزار نفر از آموزش‌های امدادی و ایمنی و ۸۱ هزار نفر از خدمات اکیپ‌های سحاب بهره‌مند شدند. در مجموع سازمان جوانان هلال احمر در این مدت به بیش از یک میلیون و ۸۹۷ هزار نفر خدمات‌رسانی کرده است.

وی افزود: همچنین سازمان جوانان با برپایی خیمه‌های نماز و غرفه‌های فرهنگی میزبان ۱۵۷ هزار نفر از مسافرین بودند و بیش از ۵۰ هزار بسته افطاری توزیع کردند.

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر خاطرنشان کرد: در سال جاری ماه مبارک رمضان با ایام نوروز همزمان شده و هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد در کنار نیازمندان و افراد کم برخوردار حضور دارد که بر این اساس از ابتدای طرح نوروزی ۴۹ هزار و ۶۴ بسته معیشتی در میان اقشار ضعیف جامعه توزیع شده است.

درویش‌پور تصریح کرد: در مجموع بیش از ۶۴۶ هزار نفر از خدمات سازمان داوطلبان در این مدت بهره‌مند شده که بهره‌مندی ۶۴۵۰ نفر از طرح نیابت و ۱۰۰ هزار نفر از طرح پایش سلامت به واسطه فعالیت ۱۲۱۳ نفر/روز پزشک داوطلب، تنها گوشه‌ای از این خدمات است.

وی افزود: خدمات هلال احمر معطوف به حوزه امدادرسانی و درمان نیست و این جمعیت در ۱۲ روز اخیر به ۵۵۶۳ نفر در حوزه توانبخشی خدمات‌رسانی انجام داده است. همچنین نیاز دارویی ۴۸ هزار و ۷۳۹ نفر از مراجعه‌کنندگان به داروخانه‌های هلال احمر را برطرف و پاسخگوی نیاز‌های درمانی ۴۷ هزار و ۲۱۶ نفر از شهروندان بوده است.

درویش‌پور توضیح داد: در مجموع ۲ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۸۱ نفر از ابتدای طرح نوروزی از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند که این خدمات با به کارگیری ۱۳۴ هزار و ۱۲۱ نفر/ روز از کارکنان، داوطلبان، جوانان و امدادگران به مردم ارائه می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، ۴۲۵۸ پایگاه، مرکز و پست موقت نوروزی توسط جمعیت هلال احمر در ایام نوروز فعال و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به بیش از ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • انتقاد از تعرفه‌های جدید پزشکی/افزایش ۳۵ درصدی بار سنگینی بر دوش بیمارستانهای دولتی وارد می‌کند
  • پاکسازی و آماده‌سازی بستر زاینده‌رود توسط نیروهای خدمات موتوری اصفهان