Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:54:14 GMT

نامه ۱۷۰ نماینده مجلس به روحانی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۵۴۸

نامه ۱۷۰ نماینده مجلس به روحانی

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه ۱۷۰ تن از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره تحویل ۴ میلیون تُن قیر به دستگاه‌ها را قرائت کرد. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمدی امیر‌آبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه، 31 تیر)  پارلمان، نامه 170 تن از نمایندگان مجلس به حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه نمایندگان خطاب به رئیس‌جمهور آمده است: به این وسیله ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای ایفای وظیفه نمایندگی خود در اجرای بند (هـ) تبصره 1 ماده‌واحده قانون بودجه 98 کل کشور که شرکت ملی نفت ایران را مکلّف به تحویل حداقل 4 میلیون تن قیر به ارزش ریالی حداکثر 60 هزار میلیارد ریال از محل دریافتی‌های خود بابت سهم دولت از محل فروش میعانات گازی و نفت خام به پرتوشیمی‌ها و پالایشگاه‌های داخلی کرده است.

وزارت نفت مکلف به تخصیص 2 هزار میلیارد تومان قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی شدتخصیص قیر رایگان به دستگاه‌ها به پیشنهاد مجلس

نمایندگان در ادامه این بیانیه از رئیس‌جمهور درخواست کردند که با توجه به گذشت چهار ماه از ابتدای سال، دستور فرمایید نسبت به اجرای دقیق مر قانون نسبت به تحویل آن به دستگاه‌های ذی‌ربط در بندهای مختلف تبصره 1 مشخص شده، اقدام شود تا مردم شریف در شهرها و روستاهای مختلف از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط احمد امیرآبادی فراهانی حسن روحانی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی حسن روحانی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم احمد امیرآبادی فراهانی حسن روحانی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد