Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر دوشنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات این ستاد خاطر نشان کرد: برای نتیجه گیری بهتر در این جلسات باید با بررسی یک موضوع خاص در هر جلسه آن را به صورت مساله محور پیگیری کنیم.

وی افزود: باید برای هر جلسه یک دستور کار مشخص شود و آن را از قبل به اعضا ابلاغ کنیم تا زمان کافی برای ارائه طرح‌ها و بررسی مشکلات موجود در جلسات وجود داشته باشد و در این صورت است که می‌توان به یک برنامه عملیاتی دقیق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امر به معروف همانند اقامه نماز، وظیفه تک تک مسلمانان است، یادآور شد: بنای این ستاد نباید تنها بر ارائه گزارش و آمارها باشد چرا که هر گاه به مرحله گزارش دادن می رسیم آن اثرات اجرایی مد نظر از بین می‌رود و باید کارها را با تمام وجود پیگیری کنیم.

وی با گلایه از نبود مطالعات پژوهشی در شوراها و جلسات مختلف اظهار داشت: اگر بتوانیم موضوعات مختلف را به صورت پژوهش محور پیش ببریم و اثر گذاری و آسیب شناسی هر موضوع را مورد مطالعه قرار دهیم می‌توان انتظار نتیجه بهتری را داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان وظیفه ستاد را ارزش سازی در جامعه عنوان کرد و گفت: بسیاری از دخترانی که حجابشان مشکل دارد نه بی دین هستند و نه مخالف حجاب بلکه نمی‌دانند حجاب یک تمدن است، بنابراین باید امروز حجاب را به عنوان یک ارزش در جامعه تشریح کنیم.

وی یادآور شد: باید با ارزش سازی، حجاب را به عنوان یک تمدن، ارزش و کلاس برای جامعه معرفی کنیم و این یکی از وظایف این ستاد است.

آیت الله شعبانی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت تبلیغات میدانی بیان داشت: نصب یک جمله کوتاه روانشناسی شده در مورد اهمیت حجاب که روی آن فکر شده باشد می‌تواند اثر گذاری بسیار زیادی در جامعه داشته باشد.

وی عنوان کرد: زمانی که دشمن با تمام قدرت به دنبال ارزش سوزی در جامعه است و هنجارها تغییر می‌دهد همه ما موظف هستیم تا برای مقابله با این نقشه‌ها راه کاری اجرایی پیدا کنیم و اگر بتوانیم به جامعه تفهیم کنیم که حجاب نشانه تمدن و ارزش برتر است خود مردم به این سمت حرکت خواهند کرد.

کد خبر 4673179

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان امر به معروف و نهي از منكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار همدان در نشست اعضای ستاد سفر استان همدان از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد از اهتمام و تلاش‌های ارزنده امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای همکاری مجدانه در ارائه خدمات شایسته به مسافران و هم‌استانی‌ها در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داریم قدرشناس بندگانی باشیم که با افکار زلال خود، رضایت حق تعالی و خدمت به هم‌میهنان را همسو با سازندگی و ترقی، بهترین ایده و  آرمان خود تلقی کرده و همواره به ایرانی آباد و سرفراز می‌اندیشند.»

دیگر خبرها

  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری