Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای ۱۰ سال و اتومبیل‌های با سن بالای ۲۵ سال، طبق قانون نمی‌توانند به علت سن بالای وسیله نقلیه و یا به عبارتی فرسوده بودن آن، کارت سوخت دریافت کنند. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، قرار است از 20 مردادماه، استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شود و عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از این تاریخ صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو, امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص کسانی که متقاضی کارت سوخت المثنی و یا اتصال کارت بانکی به کارت سوخت شده‌اند، قرار است تا قبل از تاریخ 20 مردادماه، کارت سوخت جدید خود را دریافت کنند.

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد/ احتمال صدور کارت سوخت جدید برای تمامی ثبت‌نام کنندگان

در این بین، مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای 10 سال و اتومبیل‌های با سن بالای 25 سال، طبق قانون نمی‌توانند به علت سن بالای وسیله نقلیه و یا به عبارتی فرسوده بودن آن، کارت سوخت دریافت کنند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص سرنوشت موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده بدون کارت سوخت، حاکی از این است که قرار است پیش از تاریخ 20 مردادماه امسال، یک اطلاعیه مختص این افراد به صورت رسمی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی صادر شود و در خصوص نحوه سوخت‌گیری مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای 10 سال و اتومبیل‌های با سن بالای 25 سال اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

تین نیوز

​سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی، گفت: با توجه به سیاست های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی های برقی اقدام کنند.

مالکی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

وی، در این طرح تسهیلات 3 میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می شود.

مالکی تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی