Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:44:29 GMT

محدودیت آب در استان سمنان باید برطرف شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۷۰۰

محدودیت آب در استان سمنان باید برطرف شود

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهوری، امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان سمنان که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری و استاندار سمنان برگزار شد، تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان سمنان برای نیل به توسعه باید مشکلات و مسایل استان از جمله مسأله محدویت آب با برنامه ریزی زمان بندی شده برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با اشاره به ظرفیت های معدنی استان سمنان به ویژه در جنوب و شرق این استان تصریح کرد: به طور طبیعی آن دسته از معادن که جذابیت اقتصادی بالایی داشته باشند با استقبال پیمانکاران مواجه خواهند شد و مسئولان استان هم باید با تأمین زیرساخت های لازم از محل عایدات استان از بهره برداری معادن فعال، پیمانکاران را به فعالیت در معادن کوچکتر استان نیز ترغیب کنند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بر لزوم تلاش مسئولان استان برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای اداره هر چه بهتر امور استان تأکید کرد.

علیرضا آشناگر استاندار و نمایندگان استان سمنان نیز در این جلسه به طرح مسائل و مشکلات استان به ویژه محدودیت های منابع استان، حل مشکلات برخی سدهای استان، ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه بهره برداری از ظرفیت های معدنی استان سمنان و تعریض و بهسازی جاده دامغان به یزد، کرمان و بندرعباس در کریدور شمال جنوب، پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان جاده رییس جمهوری مشکلات یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است